Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oli suuri pettymys kun pöydässä ei ollut lihapullia entiseen tapaan. Muuten loistavat pöperöt. Lanttulaatikko & porkkanalaatikko :kuola:

Mä syön joululaatikoita seuraavat 2kk, niitä on nimittäin nyt pakastin täynnä. Mutsi vähän laittoi tytölleen ruokaa mukaan :D Sain kyllä myös graavilohta ja erilaisia juustoja :kuola:

V-tuttaa ol yövuoros.

nooh, huomenna pääsee ruåttinlaival nollaa päätä. kuudes kerta tänä vuonna ku otan pöhnät. Ja ens vuonna kans max kuus kertaa, mieluummi 2-4.

( Ja kympin rasvoihin ja 160kg penas ja muuta vastaavaa)

No ärsyttää kattoo nyt tollassii leffoja mis kaikki on onnellisia ja kaikki tapahtuu niiku toivoo, ei tollasta tapahdu oikeessa elämässä. Ei oo tapahtunu ainakaan mulle.. :jahas:

No ei mullekaan, mutta voi aina näin joulun aikaan elää siinä taianomaisessa uskossa, että ehkä sittenkin... ;)

No ärsyttää kattoo nyt tollassii leffoja mis kaikki on onnellisia ja kaikki tapahtuu niiku toivoo, ei tollasta tapahdu oikeessa elämässä. Ei oo tapahtunu ainakaan mulle.. :jahas:

Iteppä katon ton takia dvd:ltä jos ei tv:stä tuu mittään, justiinsa katoin Elämä on ihanaa. Olipas synkkä. :itku:

Iteppä katon ton takia dvd:ltä jos ei tv:stä tuu mittään, justiinsa katoin Elämä on ihanaa. Olipas synkkä. :itku:

No mut ei ne oo edes pelkät leffat, välil tuntuu et kaikilla on joku paitsi mulla. Ehkä mä jään odottelemaan et joku tulee sanomaan mulle jotai tollasta, täytyy elää siinä uskossa :)

Back
Ylös Bottom