Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onko kellään muilla ongelmia netin kanssa? Vai tökkiikö pakkis?

Edit se onki netti. muilla onkelmia?

Oli ja SUURIA, mut nyt selvitetty :)
Otin kannettavan töihin mukaan ja unohdin tietysti nettijohdot kotiin (en omista nettitikkua). No ei muuta ku metsästämään jostain johtoa.. johto löyty, sitte piti ettiä seinästä paikkaa mihin sen tökätä. Seki löyty, sitte klikkaillaan netin kuvaketta ja odotellaan hartaasti, ilmoitus lyhkäisyydessään: ei toimi...:wtf:. Sitte mietittiin ongelmaa, vaihdeltiin johtoa ja sen paikkaa ja olin jo luovuttamassa. No vihdoin löysin talon 4.krs:ta huoneen ja paikan missä netti toimii :haart: On se välillä vähän hankalaa :nolo:

Otin kannettavan töihin mukaan ja unohdin tietysti nettijohdot kotiin (en omista nettitikkua). No ei muuta ku metsästämään jostain johtoa.. johto löyty, sitte piti ettiä seinästä paikkaa mihin sen tökätä. Seki löyty, sitte klikkaillaan netin kuvaketta ja odotellaan hartaasti, ilmoitus lyhkäisyydessään: ei toimi...:wtf:. Sitte mietittiin ongelmaa, vaihdeltiin johtoa ja sen paikkaa ja olin jo luovuttamassa. No vihdoin löysin talon 4.krs:ta huoneen ja paikan missä netti toimii :haart: On se välillä vähän hankalaa :nolo:

Teidän talon oikosulku ossit on ollu epäpäteviä :D Mutta noiden nettirasioiden asentaminen on kirpun nussinnan tarkkaa puuhaa, ihan oikeasti.

Meitsin ongelmat on selvinny, muttei vielä korjattu. Näytönohjain päätti ottaa itse itsensä pois käytöstä. :wtf: ja uus ajuri+softa pitää tietty ladata :jahas: ei voi aina ymmärtää kyllä.

Mitä ihmettä sä duunailet, jos pystyt pyörimään ympäri rakennusta? :O

Teidän talon oikosulku ossit on ollu epäpäteviä :D Mutta noiden nettirasioiden asentaminen on kirpun nussinnan tarkkaa puuhaa, ihan oikeasti.

Meitsin ongelmat on selvinny, muttei vielä korjattu. Näytönohjain päätti ottaa itse itsensä pois käytöstä. :wtf: ja uus ajuri+softa pitää tietty ladata :jahas: ei voi aina ymmärtää kyllä.
En kyllä tiiä laitoinko johtoa edes oikeeseen koloon, mut onneks nyt toimii eikä tääl tartte olla ku tää yö... On taas niin mahtava vuoro :D

En tiiä pitäiskö kirjottaa kokkaus-treadiin vai doping osiolle, mutta... injektoin äsken kanan rintafileisiin chipotle-tabascoa ja paistoin pannulla... On hyvää!

Back
Ylös Bottom