Ryan1
Banned
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
^ Kauhukulli!
Mailamies! :dance:
En omista muuten toista herätyskelloa, että saisin sen johkiin kauemmas. Jos laitan puhelimen herätyskellon aamulla johkiin kauas, niin tapan itteni aamulla, ku se alkaa pirisemään.
Todistetusti paras keino.Huhhuh... Tarvisko tehdä toi?! Pelottaa jo valmiiks se vitutus, kun se kello alkaa pirisemään. Miksen voi olla aamuihminen ja nukkua näitä alkuöitä?Eiku laitat puhelimen esim. keittiöön.
Mä laitan aina puhelimen kahvinkeittimen viereen ja illalla viritän kahvinkeittimen valmiiksi niin että aamulla pitää vaan painaa nappia. Sit suihkuun ja sit onki kahvit valmiina ja aamu voi alkaaTodistetusti paras keino.

:lol2: Ja heteroita, just my luck..:lol2::jahas: Ihan tasapainon vuoksi varmaan aamulla sataa vettä, vaaka näyttää kilon yli painoluokan, poltan munakkaan pannuun, päähän sattuu ja joku sellainen soittaa/laittaa tekstarin johon en halua vastata.. YM.:dance:Huhhuh... Tarvisko tehdä toi?! Pelottaa jo valmiiks se vitutus, kun se kello alkaa pirisemään. Miksen voi olla aamuihminen ja nukkua näitä alkuöitä?![]()
Mä ainakin herään kunnolla vasta sit ku kastun.Mä en ees pystynyt kattoo tota linkkii, onneks.... :D
QUOTE]
Kato vaan , kuiteski tykkäät!![]()
Oon ollu elämäni aikana ehkä pari kertaa aamusuihkussa, se on paskaa se. En mene mistään hinnasta! :DEi se sit enää hirveesti vituta ku pääsee sinne suihkuun astiMä ainakin herään kunnolla vasta sit ku kastun.

Mä en ees pystynyt kattoo tota linkkii, onneks.... :D
QUOTE]
Kato vaan , kuiteski tykkäät!![]()
Kotikoneella olis varmaan onnistunut mut nyt oon kaverin koneella ;)
Tosin tää on poikamiesboksi, oon ihan varma et täältä löytyis vaikka mitä jos alkaisin etsiä... :D
e. rantapantteri, aamusuihkut on parhaita. Mä en varmaan ikinä edes heräisi ellen pakottaisi itseäni suihkuun![]()
Äh, ei toimi mulla :D Itse en osaa koskaan herätä pelkkään kännyyn, kun se lopettaa sen soimisen väkisinkin ennen aikojaan. Toista se on semmoinen kunnon kello, joka huutaa lakkaamatta niin kauan, että aivan hermostut ja menetät itsehillintäsi tyystin... :haart:Ei tarvii kun yhden jos sen laittaa sinne kauemmas.;) Mulla ei tällä hetkellä (tai edelleenkään) ole herätyskellona muuta kun kännykkä, jonka torkkua olen onneksi oppinut käyttämään (kantapään kautta, uus känny..)
Lucky bustard... :(