Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei voi tietää, toivottavasti sinänsä, Detroit on jo tarpeeks usein siellä muutenkin. Avssien siel pitäis pelata nytkin!Orange Countyn ankka taitaa päästää Detroitin kesälomalle.
Mä oon vieläkin täällä.. tsiisös. Ja se ainoo kaveri fb:ssä on selevin päin ja joutuu kestää mun juttuja :hyvä:
Kiva!:D 5 kg siis pois? Onks oikeesti tarve?Mä voin kestää sun juttuja :D
e. Tää on suht ällöö mut tajusin silti et mun solisluut tuntuu etkä vähän liiankin hyvin :D Viel joku 5kg ni oon täydellinen!
Kiva!:D 5 kg siis pois? Onks oikeesti tarve?
Nyt ei sitten muuta kuin nukkumaan ja aikaisin huomenaamulla lenkille. Kiitokset voit lähettää rahan muodossa tililleni. :personaltrainer:ON! Koitin tänään mun lakkiaismekkoa ja se oli muuten sopiva, mutta tissien kohdalla ylimääräistä (=eli mun tarvii ottaa silikonit tai pienentää mekkoa) ja muuten sopiva, mutta alavatsan kohdalla näytti hiukan ällöltä, eli mun pitäää laihduttaa niin olen täydellinen siihen mekkoon ;)
e. Niin ja siis mielelläni ottaisin silikonit, eli lahjoituksia, anyone?
Nyt ei sitten muuta kuin nukkumaan ja aikaisin huomenaamulla lenkille. Kiitokset voit lähettää rahan muodossa tililleni. :personaltrainer:
miks vitus oon tähän aikaan viel hereillä? Ampukaa mua takaraivoon kiitos.