Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Goldust, :jahas: Noissa on laatutakuu, onhan ne sentään mun siskoja! ;)

Tässä vois tehdä jonkun kompromissin. Voitte jakaa mun siskot ja mä saan Goldustin omaisuuden, Biroon 20e ja Standerin.

Goldust, :jahas: Noissa on laatutakuu, onhan ne sentään mun siskoja! ;)

Tässä vois tehdä jonkun kompromissin. Voitte jakaa mun siskot ja mä saan Goldustin omaisuuden, Biroon 20e ja Standerin.
Kuulostaa diililtä. Millon tuut hakemaa kortin tunnuslukuinee ja ton nahkapöksyn väsäämän rinkelikeulan?

Siguainesta. :D

;)

Kuulostaa diililtä. Millon tuut hakemaa kortin tunnuslukuinee ja ton nahkapöksyn väsäämän rinkelikeulan?

Voit tuoda ne samalla kun haet ton pennun.

Mun siskot varmaan arvostais jos tietäis et myyn niitä netissä... :D

Miten sä edes tinkaisit? Antaisit puolikkaan Standerin? Tai Columbun Standerin sijaan?

Kiva, olin kasannut tänään päivällä hirveän kasan papereita tohon sängylle ja piti viedä ne pois, mutta tietenkin unohdin... Nyt potkasin ne kaikki alas :jahas:

Huomenna herään kyllä kymmeneltä viimeistään ja otan unirytmin haltuun. Ei tuu mitään tällä nykyisellä meiningillä, kun vetelehditään sängyssä reilusti yli puolen päivän. Tosin samahan se kai on, että mihin vuorokaudenaikaan sitä pääsykokeisiin lukee...
Ihan vituilleen menny parina aamuna. Ei sieltä sängystä vaan pääse ylös, kun ei oo pakko mennä minnekään... Josko huomenna!?

Ihan vituilleen menny parina aamuna. Ei sieltä sängystä vaan pääse ylös, kun ei oo pakko mennä minnekään... Josko huomenna!?

Ei sieltä pääse, koitettu on kans :D! Alyssa vaan myy jailbaittia tääl, mikäs siinä =D

Tottakai myyn, täytyy munkin jostain rahaa tehdä :D
Eikä puoleen päivään asti nukkumisessa ole vikaa, mä ainakin nautin ihan täysillä tänään ku ensimmäistä kertaa moneen kuukauteen sain nukkua tasan niin kauan kuin halusin :haart:

Eikä puoleen päivään asti nukkumisessa ole vikaa, mä ainakin nautin ihan täysillä tänään ku ensimmäistä kertaa moneen kuukauteen sain nukkua tasan niin kauan kuin halusin :haart:
Totta toikin. Itse asiassa porukka arvostaa liian vähän kunnon pötköttelyä. Ite voin vaikka herätä aamulla kymmenen maissa, mutta pääsen silti sängystä ylös vasta puolen päivän maissa. Makoilen sen pari tuntia siinä puolittain tajuissani. Välillä mietiskelen jotain omiani ja välillä nukahdan taas uudestaan. Käyn laittamassa kahvin tippumaan ja sitten taas kellahdan odottelemaan sänkyyn... Ihanaa! :)

Mutta vittu, kun tätä on jatkunu nyt jo kohta 3 kuukautta. Lopetin tylsän kouluni sillon ja aloin lukemaan uusiin pääsykokeisiin. Välillä olen tsempannu itteni hereille jo ysin maissa ja lukenu ajoissa, mutta ei sitä ikinä montaa päivää kestä. Se kun on mulle ihan sama, että monelta niitä kirjoja selailee kun pakollisia menoja on käytännössä lähes nollat. Tällä hetkellä heräilen puolen päivän paikkeilla ja alan heti lueskella. Luen siitä johonkin salkkareihin asti ja välissä teen jotakin ruokaa. Salkkareiden jälkeenkin saatan vielä vähän selailla jos motivatsuunia on. Niinkin sairaaks tää meno on yltynyt, että sunnuntaina aloin tehdä muistiinpanoja vielä puolenyön jälkeen, kun lätkän MM-finaali oli taputeltu.

No jos koulupaikka tulee, niin en valita. Hyvä kevät siinä vaiheessa on ollu! :hyvä:

Ei maar, kyllä sitä nyt täytyy mennä koisimaan. :zzzz:

Illanjatkot.

Mutta vittu, kun tätä on jatkunu nyt jo kohta 3 kuukautta. Lopetin tylsän kouluni sillon ja aloin lukemaan uusiin pääsykokeisiin. Välillä olen tsempannu itteni hereille jo ysin maissa ja lukenu ajoissa, mutta ei sitä ikinä montaa päivää kestä. Se kun on mulle ihan sama, että monelta niitä kirjoja selailee kun pakollisia menoja on käytännössä lähes nollat. Tällä hetkellä heräilen puolen päivän paikkeilla ja alan heti lueskella. Luen siitä johonkin salkkareihin asti ja välissä teen jotakin ruokaa. Salkkareiden jälkeenkin saatan vielä vähän selailla jos motivatsuunia on. Niinkin sairaaks tää meno on yltynyt, että sunnuntaina aloin tehdä muistiinpanoja vielä puolenyön jälkeen, kun lätkän MM-finaali oli taputeltu.

No jos koulupaikka tulee, niin en valita. Hyvä kevät siinä vaiheessa on ollu! :hyvä:

Toihan kuulostaa just hyvältä :) Mun lukeminen lukulomalla oli yleensä sitä et heräsin kasilta, luin kotona hetken, menin kymmeneks kirjastoon, lähdin sieltä yleensä 3-5 maissa... En pysty oikein lukemaan muuta ku kirjastossa, kotona on liikaa häiriötekijöitä :D En kyllä joka päivä jaksanut mennä kirjastoon, luin ihan liian vähän... Kirjoitusten aikaan (eli viime viikolla) sit viideltä tai kuudelta ylös lukemaan, kokeet alko 8.45 ja kotona taas lukemista seuraavan päivän kokeisiin. Onneksi se on ohi!

Nyt vois vaikka mennä nukkumaan... Heräis sitten huomenna ennen ku mutsi tulee käymään. Pitää vielä tehdä viime hetken siivoukset et kehtaa päästää sen tänne :D

Hyvää yötä kaikille :)

edit.
Anteeks mitä??! "This page has had 10,008 visits" Mul on mielenkiintonen sivu.

Täälläkin kukkuilallaan vielä. Kattelen vanhoja ufc-eventtejä ja virittäydyn tunnelmaan, kun kuukauden päästä olis lähtö Kölniin tsekkaan UFC99.

Meikä katselee nyt Penguins-Capitals matsia. Pingviinit teki 12sec sisällä kaksi maalia :O
Hyi! Toivon Crosbylle kaikkee paskaa! Sen pleijari-partakin oli pelkät homon pensselit, kun kävin änärin sivulla kattoon tuloksen ja näin kuvan.

Nyt nukkuun ja aamulla kymmeneltä alkaa raivokas pääsykokeisiin lukeminen.

Kaverit täällä valittelee unirytmistä, miettikääs että mää meen yleensä nukkuun siinä 3-5 välillä ja herään seuraavan päivänä 2-3 välillä. Eipä siinä kai muuten mitään, mutta "käyn" siinä sivussa myös ammattikorkeaa :wtf: tulee välillä hyviä parin-kolmen viikon putkia, etten käy koululla edes kääntymässä, paitti salin puolella. Porukoille sitten aina selitellään, kuinka ahkerasti sitä on taas tullut opiskeltuakaan...:lol2:

Back
Ylös Bottom