Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä en ees pystynyt kattoo tota linkkii, onneks.... :D

Tää on suhteellisen randomia. Kaveri anto avaimet ja sano et soittaa huome aamulla sit ku on saanu joltain muijaltaan :D Oon siis kämppävahtina. Jees.

En omista muuten toista herätyskelloa, että saisin sen johkiin kauemmas. Jos laitan puhelimen herätyskellon aamulla johkiin kauas, niin tapan itteni aamulla, ku se alkaa pirisemään.

Eiku laitat puhelimen esim. keittiöön.
Mä laitan aina puhelimen kahvinkeittimen viereen ja illalla viritän kahvinkeittimen valmiiksi niin että aamulla pitää vaan painaa nappia. Sit suihkuun ja sit onki kahvit valmiina ja aamu voi alkaa :) Todistetusti paras keino.

Eiku laitat puhelimen esim. keittiöön.
Mä laitan aina puhelimen kahvinkeittimen viereen ja illalla viritän kahvinkeittimen valmiiksi niin että aamulla pitää vaan painaa nappia. Sit suihkuun ja sit onki kahvit valmiina ja aamu voi alkaa :) Todistetusti paras keino.
Huhhuh... Tarvisko tehdä toi?! Pelottaa jo valmiiks se vitutus, kun se kello alkaa pirisemään. Miksen voi olla aamuihminen ja nukkua näitä alkuöitä? :rolleyes:

Täällä sitä vaan istutaan taas netissä punkkulasin kanssa keskellä yötä, vaikka kaikki fb-kaveritkin on jo nukkumassa.. Laittaisko seitsemättä kertaa Norjan euroviisun soimaan youtubesta.. Ja sitten, voisko joku kertoa mikä vittu naisia tänään vaivaa??!! Ensin yks latvialainen sanoo että jos sillä ois sellaset jalat kun mulla se käyttäis hametta 24/7 (juu ei mulle hametta kiitos.. ja en nykyään ees treenaa jalkoja ollenkaan..) ja sitten yks ruotsalainen kuvankaunis nuori menestynyt kädenvääntäjätär sanoo et olen "cool, wonderful, cute and kind woman":eek::eek::eek::lol2: Ja heteroita, just my luck..:lol2::jahas: Ihan tasapainon vuoksi varmaan aamulla sataa vettä, vaaka näyttää kilon yli painoluokan, poltan munakkaan pannuun, päähän sattuu ja joku sellainen soittaa/laittaa tekstarin johon en halua vastata.. YM.:dance:

Huhhuh... Tarvisko tehdä toi?! Pelottaa jo valmiiks se vitutus, kun se kello alkaa pirisemään. Miksen voi olla aamuihminen ja nukkua näitä alkuöitä? :rolleyes:

Ei se sit enää hirveesti vituta ku pääsee sinne suihkuun asti :) Mä ainakin herään kunnolla vasta sit ku kastun.

Uwish, Norjan euroviisubiisi on just hyvä :D kaveri kuuntelutti sen mulla just tänään!

Ei se sit enää hirveesti vituta ku pääsee sinne suihkuun asti :) Mä ainakin herään kunnolla vasta sit ku kastun.
Oon ollu elämäni aikana ehkä pari kertaa aamusuihkussa, se on paskaa se. En mene mistään hinnasta! :D

Laskeskelin muuten äsken, että olen viimeisen 1,5 viikon aikana tehnyt muistiinpanoja pääsykoekirjoista yli 200 diaa power pointtiin. Tätä ennen lueskelin kirjoja jonkun pari kuukautta sillain melko löysästi tunnin tai muutaman päivässä. Nyt tykittelen vielä muutaman päivän muistiinpanoja, niin ne on valmiit ja sitten kertausta joku viikko ennen kokeita. Jossei tällä pääse yliopistoon, niin millä sitten?! On muuten noloo jos ei pääse, kun ei voi kun omaa tyhmyyttä syyttää. :rolleyes:

Mä en ees pystynyt kattoo tota linkkii, onneks.... :D

QUOTE]

Kato vaan , kuiteski tykkäät! :pano:

Kotikoneella olis varmaan onnistunut mut nyt oon kaverin koneella ;)
Tosin tää on poikamiesboksi, oon ihan varma et täältä löytyis vaikka mitä jos alkaisin etsiä... :D

e. rantapantteri, aamusuihkut on parhaita. Mä en varmaan ikinä edes heräisi ellen pakottaisi itseäni suihkuun :)

Ei tarvii kun yhden jos sen laittaa sinne kauemmas.;) Mulla ei tällä hetkellä (tai edelleenkään) ole herätyskellona muuta kun kännykkä, jonka torkkua olen onneksi oppinut käyttämään (kantapään kautta, uus känny..)
Äh, ei toimi mulla :D Itse en osaa koskaan herätä pelkkään kännyyn, kun se lopettaa sen soimisen väkisinkin ennen aikojaan. Toista se on semmoinen kunnon kello, joka huutaa lakkaamatta niin kauan, että aivan hermostut ja menetät itsehillintäsi tyystin... :haart:

Miten muuten on, onnistuisko sellainen että laittaiskin herätyskellon kattilaan?

Parashan on tietysti se vanhanajan vedettävä pärisytinkello, omistin joskus sellasen.. sitten se meni rikki, viisarit näytti mitä sattu. Sen paha puoli on se, että siinä paniikissa mihin herää meinaa tulla sydäri ja unet unohtuu. Jälkimmäinen on melkeen pahempi:D Ja se kaipaamani alamäki alko jo, firefox kaatu.. seuraavaks varmaan menee (taas) sähköt. Kiva asua maalla. (ja missähän vitun sivuilla mäkin käyn kun toi alastonsuomen kuvakin oli tuttu.. hoh..)

Back
Ylös Bottom