![]()
Lähetin K:lle herutusviestin, että tois mulle boltsin tuliaisiks laivalta. :D
Mä stalkkasin sen profiilin ja huomasin.
On se K vissiin jo häipyny täältä. Olisin tehny sille tilauksen laivalle.:D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
![]()
Lähetin K:lle herutusviestin, että tois mulle boltsin tuliaisiks laivalta. :D
Näin muuten unta miitistä: juotiin paljon viinaa ja järjestettiin orgiat! :jahas:

Sus on selvännäkijän virkaa![]()
Lataaminen on aina väärin. Varo vain, ettei tule poliisisedät ovelle..huhhuh, voiko mikään vituttaa enempää kuin 512/256 (?) netti, salkkarit lipuu ~50kb/s :itku: ehtii tulla jo teeveestä huomisenkin jakso ennenkuin tämä on latautunut.
Anteeksi, lupaan hyvittää tekoni ja olla tästedes lataamatta mitään internetistäLataaminen on aina väärin. Varo vain, ettei tule poliisisedät ovelle..

aina :evil:tääl on meno kohillaan :D
Jep, tää on helvetin mukavaa ajanvietettä ku kaikki päivät menee yleensä herätys - kouluun - salille - kotiin - nukkumaan. Ja tuosta päivästä abaut 6-7h on pakkista :DHeh alkaa jesusta tulemaan tän threadin vakio kalu(stoa).
Tää alkaa olee (on jo) huolestuttavaa. Pitäisköhän keksiä muutakin elämää kuin pakkis?:itku:Mulla aika sama: herätys, töitä(pakkista 8h), salille ja himaan lukeen pakkista :D
Ei ole tällähetkellä ei, mutta pitäisikö olla?Ei ole elämää ilman pakkista.
Mitä sitä suotta. Pakkis on parasta ajanvietettä :kippis1:Tää alkaa olee (on jo) huolestuttavaa. Pitäisköhän keksiä muutakin elämää kuin pakkis?:itku: