Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Moikka moi "pitkästä" aikaa muutama tuntikin tuntuu siltä :D Mites muilla menny, itsellä päivä meni oikein hyvin, aamulla en jaksanu kouluu raahautuu lähdin salille heti puol 8, kyllä nyt hymyilyttää (Lue:en tiedä miksi) :D

Olipas hyvät mätöt. Nyt jaksaa taas painaa hommia!

Täällä on selkeesti aikas hiljasta. Korjataanhan tilanne ja laitetaan serverit huutamaan näkkileipää!:whip:

Moikka moi "pitkästä" aikaa muutama tuntikin tuntuu siltä :D Mites muilla menny, itsellä päivä meni oikein hyvin, aamulla en jaksanu kouluu raahautuu lähdin salille heti puol 8, kyllä nyt hymyilyttää (Lue:en tiedä miksi) :D

Mä en jaksanut raahautua kouluun koko päivänä :D En kyl ollu salilla, olin darrassa ja väsynyt.

Nyt pitäis kirjottaa yks palikkaessee, valitsin helpoimman eli jonkun diary entryn :D Pitää kirjottaa päiväkirjaan siitä miten oli pankissa, mihin tuli ryöstäjiä aseiden kanssa. On vähän sellanen fiilis että tästä tulee aika hyvä :D

Uskoisin, että enemmänkin näin..

kinky.gif
Joo, pidä toi.

Mutta mää otan sitten tuon keltaisen kaverin roolin. ;)

Ketut... Ei musta oo tommoseen... :jahas:

Edit. Miten musta tuntuu, että vois pitää turvan kiinni. :D Joo, kattellaan. Ehkä on kaikkien kannalta parempi, että mä meen nukkuun...

Olipas hyvät mätöt. Nyt jaksaa taas painaa hommia!

Täällä on selkeesti aikas hiljasta. Korjataanhan tilanne ja laitetaan serverit huutamaan näkkileipää!:whip:

Mitä söit?

Mulla alkaa tulla jo uni silmään kun ei oo mitään tekemistä (oikeestaan ei vaan huvita tehdä mitään).
Tarttis jotain äksönii ;) Noh, vkonloppuna "vapaata", mut silti pitää mennä frendin ja oman mutsin kanssa Messukeskukseen Muoti ja Kauneus sekä Terveys ja Hyvä olo -messuille.

Mä en jaksanut raahautua kouluun koko päivänä :D En kyl ollu salilla, olin darrassa ja väsynyt.

Nyt pitäis kirjottaa yks palikkaessee, valitsin helpoimman eli jonkun diary entryn :D Pitää kirjottaa päiväkirjaan siitä miten oli pankissa, mihin tuli ryöstäjiä aseiden kanssa. On vähän sellanen fiilis että tästä tulee aika hyvä :D

Darrassa usein tulee parasta tekstiä, joten anna palaa vaan! :thumbs:

Mitä söit?

Mulla alkaa tulla jo uni silmään kun ei oo mitään tekemistä (oikeestaan ei vaan huvita tehdä mitään).
Tarttis jotain äksönii ;) Noh, vkonloppuna "vapaata", mut silti pitää mennä frendin ja oman mutsin kanssa Messukeskukseen Muoti ja Kauneus sekä Terveys ja Hyvä olo -messuille.

Sveitsinleikettä riisillä. Piti tilata evästä, kun en mä oikein kerenny enkä jaksanu tehä mitään ruokaa himassa.

Mullakin alkaa taas vapaat tän yön jälkeen. Johan mä kaks yötä tässä sykinkin.:D Noi messut kuulostaa tosi kivalta. Pitäisköhän munkin mennä sinne..:rolleyes:

Sveitsinleikettä riisillä. Piti tilata evästä, kun en mä oikein kerenny enkä jaksanu tehä mitään ruokaa himassa.

Mullakin alkaa taas vapaat tän yön jälkeen. Johan mä kaks yötä tässä sykinkin.:D Noi messut kuulostaa tosi kivalta. Pitäisköhän munkin mennä sinne..:rolleyes:

Senkin laiska. :whip:

Tuu mukaan, saat tavata mamman samalla. :D :dance:

Senkin laiska. :whip:

No sehän nyt ei ollu mikään yllätys että mä laiska oon.:)
Tuu mukaan, saat tavata mamman samalla. :D :dance:
Varmaan lähen joo. Jos olis ollu automessut niin sit olisin jo siellä!:dance:Oikeesti en vaan uskalla nähä sun muoria.;)

Lauantaina pitäis vihdoinkin saada se baari himaan jos se nyt vaan kaverille käy, että sillon se sisälle kannettais. Sen jälkeen pitää tietenkin pitää baarin avajaiset ja siitä ei hyvää seuraa..:kippis1:

Oikeesti en vaan uskalla nähä sun muoria.;)

;) ....huh, meinas tulla äsken sellasta tekstiä, että muorillakin ois korvat punasena...:nolo: :lol2:

Lauantaina pitäis vihdoinkin saada se baari himaan jos se nyt vaan kaverille käy, että sillon se sisälle kannettais. Sen jälkeen pitää tietenkin pitää baarin avajaiset ja siitä ei hyvää seuraa..:kippis1:

Pari tynnyriä teillä ainakin menee siinä touhussa. :kippis1:

e. katon tässä samalla jimiltä ultimate fighteria ja tutkin omia vammoja, potkasin vahingossa täysinäistä muuttolaatikkoa ja pikku ruhje tuli, no biggie :)

;) ....huh, meinas tulla äsken sellasta tekstiä, että muorillakin ois korvat punasena...:nolo: :lol2:
Mä muuten luulen tietäväni mitä sun likaisessa mielessä kävi.;)

Pari tynnyriä teillä ainakin menee siinä touhussa. :kippis1:
No vähintään. Ja periaatteessa me voitais jo huomenna aloittaa se asentaminen ja jatkaa sitten lauantaina.:hyvä:

e. katon tässä samalla jimiltä ultimate fuckeria ja tutkin omia haaroja, polkasin vahingossa täysinäistä munalaatikkoa ja pikku orkku tuli, no biggie :)
:haart:

Tilaisuus tekee sonnin tai jotain.. :rolleyes:
Kohta skebat laulaa! :rock:

guitar hero 3
Jätkä meinaa häiritä naapureita oikein urakalla. Rupee vielä laulamaan, niin esitys on täydellinen.;)

e. Mulla taitaa olla vähän liian pervo mieli, mutta onneksi vain vähän. Lupaan siis parantaa tapani Byyrdi..:)

Lupaan siis parantaa tapani Byyrdi..:)

Joo joo, sanot vaan tolleen nyt, mutta et kuitenkaan niin tee. :jahas:

antaa palaa vaan :whip:

Noh, sekö oli siinä se torstai? Pitääkö tässä nukkumaan lähteä kun jututkin loppui kesken täällä....:(

Huh huh, nyt on tehtynä yks koe, essee, summary ja esitelmä. Ei dagen efterinä kuulu raataa tällä tavalla :(

Back
Ylös Bottom