Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Senkin perverssi. Miten julkeat julkaista noin säädyttömiä posteja julkisella foorumilla?

Puhuin tatskoista.

herranjumala! En tajunnut siitä viestistä mitään kaksimielistä ennenku kirjotit :eek:

En mäkään.

Et oo tosissas? :D

Mitä kaksmielistä isoissa tatskoissa on?

en tajunnu :itku:

ehkä mä en olekkaan niin häiriintynyt pervo kuitenkaan :)

Birool ei ehkä oo tatskoja, eikä siks ymmärrä. Vai onko? :)

No ehkä osa meistä onkin homoja mutta itse olen ainakin viikonloppuisin hetero.
Tulethan Jepu siis miittiin? :whip:

En tuuuuuuuuuuuu!

Nyt tekis mieli haistella teepuuöljyä.............

Mulle kelpaa vaan Thaimaan ladyboyt ;)

Mun henki tulee teidän miittiin sellasena valoprojektiona. Annan teille ohjeita salaperäisellä äänellä, samalla kun mun kolmiulotteinen holografikuva häilyy teidän synkeiden hahmojen yllä. Lopuksi valomiekkailen kaikkia pahiksia vastaan.

Lopputuloksena väsymystä, silmäkulman hajoamista, verisiä lakanoita, helvetisti tyhjiä kaljatölkkejä ja pirun hyvä mieli. On se jännää miten ennestään toisille tuntemattomien ihmisten kanssa voi tulla niin hyvin toimeen.

Kopioitu jonkun flikan blogista..;)

Noilla tapahtumilla porukan on täytynyt tulla todella hyvin toimeen keskenään.:evil:

Kättelin muuten joskus erehdyksissä transua Thaimaassa. En runkannut sillä kädellä seuraavan viikon aikana kertaakaan.

Ihmeen takakireitä niuhottajia täällä :jahas: Mul ois hyviä tarinoita kavereiden reissuista Thaimaassa mut tässäkin ketjussa pitää pitää jonkun näkönen taso.

Itse kyllä tuuppaisin leidaria välittömästi jos tukisin prostituutiota :D

Ekalla reissulla Thaimaassa 04 mulla oli sellanen 4cm pitkä pystytukka ja kaikki transut luuli mua mieheks.. Kamala pokailu kokoajan, VARSINKIN Pattayalla et tervemenoo sinne Fuhreri :D

Ihmeen takakireitä niuhottajia täällä :jahas: Mul ois hyviä tarinoita kavereiden reissuista Thaimaassa mut tässäkin ketjussa pitää pitää jonkun näkönen taso.

Itse kyllä tuuppaisin leidaria välittömästi jos tukisin prostituutiota :D
Kerro parhaita paloja näistä reissuista?

Olisit saman tien pannut sitä transua. Et olis runkannut sillä mulkulla seuraavan vuoden aikana kertaakaan.
Ja ei välttämättä enää koskaan.

Back
Ylös Bottom