Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voi paska! Pakkasin kaikki jauheet jo ja huomenna olis kyllä puntti. Vikaa kertaa Mayorsilla :(

Makarooni nyt on muutenkin niin pahaa, ettei sitä voi oikein pilata ;)

Sinappisilliä ja kokista :kuola:

TÄNÄÄN LAIVALLE!!!

Vittu että sikailen itseni pilalle siellä. :hyvä:

Mikkii senkin pikku homo, olethan tulossa miittiin?
Eikös se miitti ollu jo? vai onko uutta jo tulossa :wtf:

oli taas äsken isä ylpeä pojastaan.. ekaa(helvetin paksu ja oksainen) pölliä rupesin halkomaan niin kirveen varsi meni poikki :D
"minulla kestäny 10 vuotta tämä kirves ja heti ku sinä siihen kosket niin se menee paskaksi. voi jumalauta!" :lol2: --> :nolo:

Eikös se miitti ollu jo? vai onko uutta jo tulossa :wtf:

oli taas äsken isä ylpeä pojastaan.. ekaa(helvetin paksu ja oksainen) pölliä rupesin halkomaan niin kirveen varsi meni poikki :D
"minulla kestäny 10 vuotta tämä kirves ja heti ku sinä siihen kosket niin se menee paskaksi. voi jumalauta!" :lol2: --> :nolo:

Jotenkin tutun kuulosta.

Nimimerkillä: "muutaman" kirveen ja työkalun paskaksi pistäny;)

Jumalauta että väsyttää ja koskee jokapaikkaan. Enkun koe oli positiivinen yllätys, ei yhtään kielioppia kysytty.

Lopputuloksena väsymystä, silmäkulman hajoamista, verisiä lakanoita, helvetisti tyhjiä kaljatölkkejä ja pirun hyvä mieli. On se jännää miten ennestään toisille tuntemattomien ihmisten kanssa voi tulla niin hyvin toimeen.

Kopioitu jonkun flikan blogista..;)

Noilla tapahtumilla porukan on täytynyt tulla todella hyvin toimeen keskenään.:evil:

Voi vithu sun kaa. :D

HYi vittu, eikannata ostaa kanttarellivalmis kastiketta :urjo:
siis ei vittu mitä kuraa, pilas makaroonin aatelismaun :itku:

Mulle kävi samoin, kokeilin kerran ja sinne kaapin nurkille jäänyt sen jälkeen. Kauheeta kuraa. :urjo:

Eikun sun kaa..:whip:

Jokos KimKim on lähteny laivalle?

hug.gif

Lähetin K:lle herutusviestin, että tois mulle boltsin tuliaisiks laivalta. :D

Back
Ylös Bottom