Eli meinaat että me kaikki ollaan homoja?
Eihän me kaikki. Te pojat vaan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eli meinaat että me kaikki ollaan homoja?
Eihän me kaikki. Te pojat vaan!
Senkin perverssi. Miten julkeat julkaista noin säädyttömiä posteja julkisella foorumilla?
herranjumala! En tajunnut siitä viestistä mitään kaksimielistä ennenku kirjotit![]()
Et oo tosissas? :D
en tajunnu :itku:
ehkä mä en olekkaan niin häiriintynyt pervo kuitenkaan![]()

No ehkä osa meistä onkin homoja mutta itse olen ainakin viikonloppuisin hetero.Eihän me kaikki. Te pojat vaan!
Kuvia sitten kun on valmisJuu, tatskoissa koolla on tosiaan väliä. Sleeve olis tarkoitus tulla. Talvella sitten loppuosa kädestä valmiiks...

höpö höpö, tämmösiä homopoikiahan me kaikki tähän trediin kirjottavat ollaan!No ehkä osa meistä onkin homoja mutta itse olen ainakin viikonloppuisin hetero.
Tulethan Jepu siis miittiin? :whip:
No ehkä osa meistä onkin homoja mutta itse olen ainakin viikonloppuisin hetero.
Tulethan Jepu siis miittiin? :whip:
Hmph, mikäs se sun seksuaalinen suuntaumus on kun ei pojatkaan kelpaa? :jahas:En tuuuuuuuuuuuu!
Kättelin muuten joskus erehdyksissä transua Thaimaassa. En runkannut sillä kädellä seuraavan viikon aikana kertaakaan.Mulle kelpaa vaan Thaimaan ladyboyt ;)
Kättelin muuten joskus erehdyksissä transua Thaimaassa. En runkannut sillä kädellä seuraavan viikon aikana kertaakaan.
Kerro parhaita paloja näistä reissuista?Ihmeen takakireitä niuhottajia täällä :jahas: Mul ois hyviä tarinoita kavereiden reissuista Thaimaassa mut tässäkin ketjussa pitää pitää jonkun näkönen taso.
Itse kyllä tuuppaisin leidaria välittömästi jos tukisin prostituutiota :D
Olisit saman tien pannut sitä transua. Et olis runkannut sillä mulkulla seuraavan vuoden aikana kertaakaan.Kättelin muuten joskus erehdyksissä transua Thaimaassa. En runkannut sillä kädellä seuraavan viikon aikana kertaakaan.
Ja ei välttämättä enää koskaan.Olisit saman tien pannut sitä transua. Et olis runkannut sillä mulkulla seuraavan vuoden aikana kertaakaan.
Kerro parhaita paloja näistä reissuista?