Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Menit taas muuttaa avaas Alyssa.

Kyllästyin siihen vanhaan ^^ Taas.

Me tykättiin enemmän siitä vanhasta.
Tatskasta tuleekin koko kyynärvarren kokoinen :dance:

Kokoa pitääkin olla. ;)

Alyssa, vanha avatar takaisin :jahas:

Miks? :jahas:

Homoista tuli muuten mieleen... Näin eilen yhden homokaverini Onnelassa ja oli tosi kiva jutella, mutta just viime viikonloppuna kuulin että mun yks toinen homokaveri (sellanen vähän nössö) on pannut sitä (jep, turun gay scene on tosi pieni). Koko ajan kun juteltiin, kuvittelin vaan sen nössön jätkän heppiä tän toisen perseessä :rolleyes:

Kerroit joskus aiemmin :D

JT, muutatko keskustaan vai minne?

Tod.näk. YO-kylään suuntaamassa, siellä ois paikka tarjolla. Vielä täytyy yhen toisen kämpän hinta ottaa selville ja sitten näistä kahesta valitaan se parempi! :hyvä:

Voi vittu. Lupasin TAAS lähteä laivalle, tällä kertaa joulukuussa. Sinne tulee kyl sellasta porukkaa etten voinu kieltäytyä :D

Hep!

Ei mulla tässä muuta. Moi.

Mä lähen laivalle tammikuussa kun on Spinefest@sea! :rock:

Jotain sun homppeli kavereita? :rolleyes:

Ei onneksi, ne aiheuttaa mulle muutenkin elinikäisiä traumoja :D Tunnen kyllä ihan älyttömästi homoja. Ja tietty te kaikki.

Voittaminen on sitä, että olet valmis menemään pidemmälle, raatamaan kovemmin ja juopumaan enemmästä kuin kukaan muu.

:D

Voittaminen on sitä, että olet valmis menemään pidemmälle, raatamaan kovemmin ja juopumaan enemmästä kuin kukaan muu.

:D

Aika hyvä :lol2:

Mä taidan kyllä juopua vähemmästä ku kukaan muu :D

Back
Ylös Bottom