Montako pervoa bodaria sitten miitissä oli?Ei, en tykkää tollasista pervoista bodareista.

jepu: Kai olit edes yhtä vittumainen takaisin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Montako pervoa bodaria sitten miitissä oli?Ei, en tykkää tollasista pervoista bodareista.

No te kaikki ;)
Noi on ärsyttäviä tilanteita, kun ei voi antaa takaisin jos jokin tärkeä tilanne riippuu tästä ihmisestä. Koulussa ei voinut esim aina kuittailla opettajille, koska kurssin läpäisy riippui täysin heistä :(Biroo: No en mä oikeen kehdannu ku siitä tädistä riippuu mun työpaikka :D
Noi on ärsyttäviä tilanteita, kun ei voi antaa takaisin jos jokin tärkeä tilanne riippuu tästä ihmisestä. Koulussa ei voinut esim aina kuittailla opettajille, koska kurssin läpäisy riippui täysin heistä :(
Niinpä.
Mä joudun kuulemma uuteen tarkastukseen kun mut vakinaistetaan.. Ja sen hoitaa sit lääkäri. Olin ihan paniikissa että päästääkö se mua läpi ollenkaan ton selän takia. Nyt sit ootellaan huumeseulan tulosta, sekin hirvittää vaikka tiedän ettei siinä pitäisi olla mitään :D
Mietin just muuten ite että mitäköhän kaikkia noi tulokset näyttää tossa seulassa?
Voi perkele 12tuumaa ei läpäissyt testiä. Onneks naiset ei hallitse maailmaa :hyvä:![]()
:haart:
Huomenna pitäis mennä töihin. Ollu tässä nyt muutama vapaa jo.:hyvä:Tunkkaa auton ilmaan ja sen jälkeen työntää eukon sinne, tunkki pois. Hyvin pysyy ilmassa.
Onko Jugetsia siunattu vapaapäivällä?