Heh kyllä kelpais. Onneks mulla alkaa perjantaina 10päivän loma:hyvä:Huomenna pitäis mennä töihin. Ollu tässä nyt muutama vapaa jo.:hyvä:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heh kyllä kelpais. Onneks mulla alkaa perjantaina 10päivän loma:hyvä:Huomenna pitäis mennä töihin. Ollu tässä nyt muutama vapaa jo.:hyvä:
Tunkkaa auton ilmaan ja sen jälkeen työntää eukon sinne, tunkki pois. Hyvin pysyy ilmassa.

Vittu, pääsit näpäyttämään.Miesten logiikkaa, yksinkertasempaa ois jättää vaan se tunkki sinne alle kun se siellä jo kerta on![]()
:dance:Vittu, pääsit näpäyttämään.
Miesten logiikkaa, yksinkertasempaa ois jättää vaan se tunkki sinne alle kun se siellä jo kerta on![]()
Vittu, pääsit näpäyttämään.
Biroo sä kämmäsit nyt pahasti. Miten me nyt saadaan palautettua miesten kunnia takaisin?![]()
Kovan työn tulokset valuivat hukkaan yhden pienen lipsahduksen ansiosta. Prkl.:(
Miesten kunnia ja ylivertaisuus mitä täällä on eräitten henkilöitten toimesta kovasti mainostettu valui nyt kaivoon. Tai sovitaan niin että tämä uskomaton ylpeys sai vain pienen tahran kilpeensä.(rupean jo paikkaamaan vahinkoja):DMitkä tulokset? Mikä kova työ?
Kyllä. Ja voimme rankaista myös täysin viattomiakin naisia ihan tasapuolisuuden nimissä.:whip:Jugetsi: Ehdotan että rankaistaan kimpassa miitissä kaikkia naisia, jotka mokomasta lipsahduksesta vinoilevat.
Olen samaa mieltä. Alyssaa nyt rankaistaan joka tapauksessa, edellisen miitin tapahtumien johdosta.Kyllä. Ja voimme rankaista myös täysin viattomiakin naisia ihan tasapuolisuuden nimissä.:whip:
Eli te rankaisette muakin..?Jugetsi: Ehdotan että rankaistaan kimpassa miitissä kaikkia naisia, jotka mokomasta lipsahduksesta vinoilevat.
Kyllä meidän pikku tytteliä rangaistaan ihan muutenkin:whip:Eli te rankaisette muakin..?
Kyllä ja useasti!Eli te rankaisette muakin..?
Mitä ne on..? eiku, mun työn kuvaanhan kuuluu toi ettei tee mitään..Mä oon tehny taas tänään niin naurettavan vähän töitä, et melkeen itkettää :D
Ei sun enää kyllä kannata tehäkkään. Ota ihan rennosti vaan viimeset päivät!:hyvä:Mä oon tehny taas tänään niin naurettavan vähän töitä, et melkeen itkettää :D
Ei sun enää kyllä kannata tehäkkään. Ota ihan rennosti vaan viimeset päivät!:hyvä: