Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No te kaikki ;)

Biroo: No en mä oikeen kehdannu ku siitä tädistä riippuu mun työpaikka :D

Biroo: No en mä oikeen kehdannu ku siitä tädistä riippuu mun työpaikka :D
Noi on ärsyttäviä tilanteita, kun ei voi antaa takaisin jos jokin tärkeä tilanne riippuu tästä ihmisestä. Koulussa ei voinut esim aina kuittailla opettajille, koska kurssin läpäisy riippui täysin heistä :(

Älkää ny olko tollasia ;)

Vois mennä syömään ennen ku yläasteen apinalauma hyökkää sinne...

Noi on ärsyttäviä tilanteita, kun ei voi antaa takaisin jos jokin tärkeä tilanne riippuu tästä ihmisestä. Koulussa ei voinut esim aina kuittailla opettajille, koska kurssin läpäisy riippui täysin heistä :(

Niinpä.
Mä joudun kuulemma uuteen tarkastukseen kun mut vakinaistetaan.. Ja sen hoitaa sit lääkäri. Olin ihan paniikissa että päästääkö se mua läpi ollenkaan ton selän takia. Nyt sit ootellaan huumeseulan tulosta, sekin hirvittää vaikka tiedän ettei siinä pitäisi olla mitään :D

Niinpä.
Mä joudun kuulemma uuteen tarkastukseen kun mut vakinaistetaan.. Ja sen hoitaa sit lääkäri. Olin ihan paniikissa että päästääkö se mua läpi ollenkaan ton selän takia. Nyt sit ootellaan huumeseulan tulosta, sekin hirvittää vaikka tiedän ettei siinä pitäisi olla mitään :D

Mietin just muuten ite että mitäköhän kaikkia noi tulokset näyttää tossa seulassa?

Mietin just muuten ite että mitäköhän kaikkia noi tulokset näyttää tossa seulassa?

Kaikkia. Siks mulla oli esim Sirdaludista se resepti mukana. Piti luetella ihan kaikki lääkkeet mitä on ottanut/saattanut ottaa parin viikon aikana jne.

Joo no mulla nyt tuskin pitäis näkyä mitään. Pitäisi muuten varmaan varata myös aika työhön tulotarkastukseen. Labrassa oon jo käyny ja vielä pitäisi käydä tarkastuksessa, tosin siellä olisi pitänyt käydä jo reilu kk sitten.

striphandler.ashx

:haart:

Se on kyl jännä, että tietää ettei siellä mitään ole, ja silti jännää tuloksia :D
Varmaan joku psykologinen juttu tms.

Jaahas. Se oli mun aika herätä kanssa tähän päivään. Iskän pikku palleroiset on jauhanu täällä taas hirveesti kakkaa.:)

1377497.jpg

Naisilla ei autonkorjaamisestakaan tule mitään.:rolleyes:

Pitäis vaan jotenkin saada ensin toi ängettyä sinne alle.

Tunkkaa auton ilmaan ja sen jälkeen työntää eukon sinne, tunkki pois. Hyvin pysyy ilmassa.

Onko Jugetsia siunattu vapaapäivällä?

Tunkkaa auton ilmaan ja sen jälkeen työntää eukon sinne, tunkki pois. Hyvin pysyy ilmassa.

Onko Jugetsia siunattu vapaapäivällä?
Huomenna pitäis mennä töihin. Ollu tässä nyt muutama vapaa jo.:hyvä:

e. Nyt aamupalaa.

Back
Ylös Bottom