Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jos pistäisin illan tapahtumista kuvia, niin uskon ettei palsta enää koskaan olisi entisensä.

Ompa tylsä vuoro taas. Onneks pääsee kohta safkikselle.

Sulla mitään kuvia ole. Onneksi.

Mäki pääsen kohta syömään :dance: Tai no voisin mennä jo ku mul on 13.15 asti hypäreitä :<

Sulla mitään kuvia ole. Onneksi.

Mäki pääsen kohta syömään :dance: Tai no voisin mennä jo ku mul on 13.15 asti hypäreitä :<
No joo ei mulla kyllä oikeasti mitään kuvia olekkaan.

Jee mulla alkaa loma perjantaina :dance: Oon vähä innoissani. Viikko pelkkää makoilua ja rentoutumista.

Jee mulla alkaa loma perjantaina :dance: Oon vähä innoissani. Viikko pelkkää makoilua ja rentoutumista.

Mullakin alkaa :) ja 16.pvä laivalle! Ja sit taas uudestaan 25.pvä :D
Vieläkö sun tyttös on Suomessa? :)

Mullakin alkaa :) ja 16.pvä laivalle! Ja sit taas uudestaan 25.pvä :D
Vieläkö sun tyttös on Suomessa? :)
Mä lähden 10päivä laivalle eli ens perjantaina :kippis1:

Ohan se joo. Sen takia anoinkin töistä vapaata että saisin olla sen kanssa :)

Ihanaa, saat sitte olla koko viikon sen kanssa :haart:

Ai vittuku on tylsää! Tein tänään matikan kokeen, iltapäivällä ranskan koe mut ei huvita lukea (joten oon pakkiksella).

e. Dinho hiljaa :<

Mä lähden 10päivä laivalle eli ens perjantaina :kippis1:

Ohan se joo. Sen takia anoinkin töistä vapaata että saisin olla sen kanssa :)

Awww...nuorta lempeä. :rolleyes: :haart:

Hyi! Nuorta lempeä :urjo: Kaikkea imelää ja rakastumista ja perhosia ja sateenkaaria.

Olit kyllä seurallisessa kunnossa jo silloin kun tämä tapaus järkytti meitä miitissä olijoita.

Byrd: Lempeä lempeä:whip:

Voin sitten tehdä teille tarkan raportin kyseisen lomaviikon tapahtumista, mikäli joku näin haluaa?

Vanhuslempi on parhainta....yök.

Olit kyllä seurallisessa kunnossa jo silloin kun tämä tapaus järkytti meitä miitissä olijoita.

Joudun sitten tekemään teille tarkan raportin kyseisen lomaviikon tapahtumista, kun te kaikki kumminkin sitä haluatte.
mitä!?!?!???! Oonko mä sanonutkin jotain? :confused: Yleensä mä vaan jumitan.

Korjattu.
Vanhuslempi on parhainta....yök.
Onneks tässä ehtii vielä sitä ennen irrotella..

Vittu miten tyly ja ilkee hoitaja oli! :curs:

Kiva ku aloitte puhuu miitistä, alko tekee mieli pussailla. Vois napata tosta jonkun mun luokkalaisen nörtin :rolleyes:

Kiva ku aloitte puhuu miitistä, alko tekee mieli pussailla. Vois napata tosta jonkun mun luokkalaisen nörtin :rolleyes:

Haha, kauluksista kiinni ja muiskuttelemaan. :D

No se oli sellanen tosi ilkee ja tyly ja vittumainen ja ymmärsi tahallaan kaiken väärin ja veti herneen nenään kun olin 2 minuuttia myöhässä ja koska se joutui laittamaan mun uuden osotteen ylös.

Eikö ketään täältä kelpaa?

Ei, en tykkää tollasista pervoista bodareista.

Tossa olis vieressä mun luokkalainen himouskovainen, sil on olkapäille asti ulottuvat hiukset ja kuuntelee heviä niin että koko tää aula kaikuu :D

e. T-Byrd: niinpä, helpoiten se noin sujuu :D

Back
Ylös Bottom