Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sä oot niin PRO!!:)

Mä alotin nyt joulun odottelun. Keitin glögiä ja vähäsen terästin sitä.:kippis1:

Sä oot niin PRO!!:)

Mä alotin nyt joulun odottelun. Keitin glögiä ja vähäsen terästin sitä.:kippis1:
Mullapa iski Winamp soimaan Raskaampaa joulua -levyn. :D
Glögi ois kyl nannaa... mmmm... :kuola:

Joulukuussa on sit senvahvuset glögit, että pipariakin luulisi kylkeen saavan. :hyvä:

Nostamme sinulle hattua toveri.

Ps. en muuten erota Maiksonia ja Kimssonia toisistaan vaan ne on mulle yks ja sama henkilö. Jututkin ihan samanlaiset :D

Mullapa iski Winamp soimaan Raskaampaa joulua -levyn. :D
Glögi ois kyl nannaa... mmmm... :kuola:

Joulukuussa on sit senvahvuset glögit, että pipariakin luulisi kylkeen saavan. :hyvä:
Tää on aika hyvää..:kuola:

Piparia, joulukinkkua ja suklaayllätyksiä.:whip:

Missäs on T-Byrd, kun hänen osaamistaan kaipaisin?

E: Kuka on Maikson? :confused:

E2: Tulipa vastaan hyvin tätä trediä kuvaava strippi :hyvä: :
conga1.png

Missäs on T-Byrd, kun hänen osaamistaan kaipaisin?
Mä kaipaisin kanssa Byyrdin osaamista..:rolleyes::whip:

e. Toi viimenen tossa sarjiksessa on selkeesti meiän Dinho.:D

Vai oonko mä vaan pihalla?
Olet! Kuka helvetti on Maikson? :lol2:
Minähän en mitään kakkos-Kimssoneita ala täällä katsella. :curs:

E: Juge: Niin on! Kaikkia vituttaa ja homostelu on kovimmillaan, niin silloin läsähtää märkää väkisinmakuupussia poskille CONGAN saattelemana. :haart:

Tiesittekö että viikingit eivät pitäneet homoseksuaalisuutta pahana kunhan oli penetroiva osapuoli?

Teitkö ihan ite ton kuvan?

Lisää glögiä. HAhahhahahahahhahahahaa:dance:

Tekis mieli tempasta oikein olantakaa soppaa. Tää on ihan järkyttävän hyvää!!:kuola:

Teitkö ihan ite ton kuvan?

Lisää glögiä. HAhahhahahahahhahahahaa:dance:

Tekis mieli tempasta oikein olantakaa soppaa. Tää on ihan järkyttävän hyvää!!:kuola:
Ihan itse kaverin kautta netistä sen löysin. :D

Mikset sitten tempase kunnon minipikkujouluja siellä?

Maanantaikännit on hyvästä!
Niin on. Se vaan että mihinkään ei oo mitään järkeä lähteä. Kaikkialla on ihan kuollutta.:(
Mutta en anna sen häiritä vaan vedän tässä kotosalla pikkasen ja meen hyvillä mielin nukkumaan.:) Sitten kun saan se baaritiskin tänne raijattua, niin voin ottaa omassa baarissa soppaa ja siellä on aina menoa..:D

Niin on. Se vaan että mihinkään ei oo mitään järkeä lähteä. Kaikkialla on ihan kuollutta.:(
Mutta en anna sen häiritä vaan vedän tässä kotosalla pikkasen ja meen hyvillä mielin nukkumaan.:) Sitten kun saan se baaritiskin tänne raijattua, niin voin ottaa omassa baarissa soppaa ja siellä on aina menoa..:D
http://www.youtube.com/watch?v=HTN6Du3MCgI :hyvä:

Pystyin kattomaan ton kokonaan, mutta tiukkaa teki..:D

Mitä sitä turhaan himasta poistumaan. Itekin kuuntelen konemusaa täysillä kuulokkeilla ja jauhan täällä ja chatissa paskaa. Jutut on yhtä huonoja kun kännisten teinien höpötys jossain Onnelassa mutta plussaa on mm. se et tääl ei haise viina ja hiki ja kukaan ei töni tai läikytä juomiaan mun päälle. Ja musat on 100 kertaa paremmat. :rolleyes:

Mitä sitä turhaan himasta poistumaan. Itekin kuuntelen konemusaa täysillä kuulokkeilla ja jauhan täällä ja chatissa paskaa. Jutut on yhtä huonoja kun kännisten teinien höpötys jossain Onnelassa mutta plussaa on mm. se et tääl ei haise viina ja hiki ja kukaan ei töni tai läikytä juomiaan mun päälle. Ja musat on 100 kertaa paremmat. :rolleyes:
Älä nyt kyllä kännisillä teineillä on paljon paremmat jutut kuin meillä täällä.:D Ja mä oon ihan varma että siellä haisee kaikki mahdolliset eritteet, kun chättäilet pikku pissisten kanssa ja runkkaat minkä kerkeet.:hyvä:

e.Meinasin äsken kommentoida lisää tonne Kimssonin treenipäivyriin, mutta oma sensuuri iski. Kaikkea mäkään en uskalla latoa tänne nettiin.:lol2:

e2. Lisää glögiä

Back
Ylös Bottom