Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Laitan sulle nyt jo säästöön tosta satsista maistiaiset, varmasti hyvää silloin. :haart:
Jälkiruuaksi on sitten ihan muunlainen satsi luvassa. ;)
Mä odotan innolla sitä satsia mitä saan sitten lappaa suuhuni.:kuola:
Ootteko homostellu täällä?
Täällä ei ole mitään homostelua kuten varmaankin olet huomannut.

Iltaa.

Täällä se meno vaan jatkuu aina samanlaisena... :D

Olen itse yrittänyt suurennuslasin kanssa etsiä täältä jotain homoilua, mutta sellaista ei ole löytynyt. On harvinaisen heterovaltainen tämä thread. Toivottavasti sellaisena tulee myös pysymään..
Täällä se meno vaan jatkuu aina samanlaisena... :D
Ei pidä kyllä paikkaansa. Päivän polttavat puheenaiheet vaihtuvat päivittäin ja näistähän täällä sivistyneesti sitten keskustelemme.

Joo'o... kyllähän se näin on :D

Ladno, ja poidu spat, spokoinoi no4i malishi.

Nyt sitä munaa suuhun pojjaat.

Ei jollain sattus miule töitä olemaan?

Pistin just pannun tulille, ja haluun kans töitä.

Heh. Eikun oli tänään just puhetta noista työhaastatteluista. Mietitään vaan tuota Venäjää seuraavana bisneksen teon temmellyskenttänä.

Jaa, en puhu. Mutta joka tapauksessa lähden sieltä joku päivä vaimoa hakemaan, sitä ennen voisi pari sanaa opetella.

Ansaitsisin mielestäni jo illan toisen papukaijamerkin!
Jauhelihakastikkeen lisäksi sain kokattua kasaan pari slaidia WLANin tekniikasta ja toiminnasta. Pienet minulle siitä! :hyvä:
Nyt voin jälleen täysipainoisesti keskittyä laskemaan keskustelun tasoa. :haart:

Back
Ylös Bottom