Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Älä nyt kyllä kännisillä teineillä on paljon paremmat jutut kuin meillä täällä.:D Ja mä oon ihan varma että siellä haisee kaikki mahdolliset eritteet, kun chättäilet pikku pissisten kanssa ja runkkaat minkä kerkeet.:hyvä:

Jumalauta! Mähän oon sanonu sulle että et kurki mun ikkunasta enää! :curs:

Ps. mikä se sun pikkusysterin meseosote olikaan?

E. 800 postia! Saanko nyt palkinnon?

Juokaa välillä niin jaksatte!

e.Meinasin äsken kommentoida lisää tonne Kimssonin treenipäivyriin, mutta oma sensuuri iski. Kaikkea mäkään en uskalla latoa tänne nettiin.:lol2:

e2. Lisää glögiä
Äijä on kyllä ihme cocktease! :jahas:
"Meinas tulla hyvä juttu, mut en mä sitä teille kerrokkaan!" On se nyt perkele. :D

Ota jouluisaa rohkaisua, kyllä se kielenkannat irroittaa!

Niin on. Se vaan että mihinkään ei oo mitään järkeä lähteä. Kaikkialla on ihan kuollutta.:(
Mutta en anna sen häiritä vaan vedän tässä kotosalla pikaset ja meen hyvillä mielin homoilemaan.:) Sitten kun saan sut tänne baaritiskin päälle raijattua, niin voin ottaa omat voiteet esiin ja siellä syvemmällähän on aina menoa..:D

Krhm... :jahas:

Ota siskoa sitten hellästi kun siltä kuitenkin saat!
Äijä on kyllä ihme cocktease! :jahas:
"Meinas tulla hyvä juttu, mut en mä sitä teille kerrokkaan!" On se nyt perkele. :D

Ota jouluisaa rohkaisua, kyllä se kielenkannat irroittaa!

Tää ei tosiaankaan ollu eka kerta kun joudun itteeni hillitsemään. Täällä on vissiin jonkinlaiset säännöt mitä ilmoille saa päästää.:) Ja ei se edes ois ollu mikään hyvä juttu.;)

e. Sä oot Kimsson HIENO MIES! Harmi kun asut niin kaukana. Tulisin välittömästi pitämään sua hyvänä. :haart:

Ota siskoa sitten hellästi kun siltä kuitenkin saat!

Tää ei tosiaankaan ollu eka kerta kun joudun itteeni hillitsemään. Täällä on vissiin jonkinlaiset säännöt mitä ilmoille saa päästää.:) Ja ei se edes ois ollu mikään hyvä juttu.;)
Eihän tämä sentään mikään FREE-FOR-ALL-NO-RULES-ANAL-ACTION-foorumi ole, vaikka offtopicci sitä sinne suuntaan hyvää vauhtia sysää. :rolleyes:

E:Voin vain joku päivä toivoa vetäväni vertoja teille hienoudessa, arvon Jugesti. Olette niin hieno mies, että käytännössä voitte aiheuttaa jopa etäorgasmin sadan kilometrin säteellä päämajastanne. Joulun aikaan etäisyyden on kerrottu kasvavan jopa 150 kilometriin, senkin Joulusonni. :haart: Koska etähyvinpitelet mua?

Otan hellästi edestä ja takaa!
Miten tää menee aina tähän... Pitää otta ihan pienet vaan et saa nukuttua mut sit onkin niin kivaa ja musiikki kuulostaa niin hyvälle että tulee otettua aina vaan lisää... Siihen pisteeseen asti että tipahtaa :D
Mut unen laatu on hyvää ainakin ja treenit kulkee kaikesta huolimatta et ihan sama :D

Täällä on aina kivaa. Täällä on niin uskomattoman hyvää sakkia katos.:dance:

Jospa Pahiskin lähtee ensi miittiin vain todetakseen väen hienouden?

No eikä oo. Ootte ihan dorkia kaikki.

Mut tykkään teistä silti :haart:

E. No toki lähden! Saako sieltä pillua?

E:Voin vain joku päivä toivoa vetäväni vertoja teille hienoudessa, arvon Jugesti. Olette niin hieno mies, että käytännössä voitte aiheuttaa jopa etäorgasmin sadan kilometrin säteellä päämajastanne. Joulun aikaan etäisyyden on kerrottu kasvavan jopa 150 kilometriin, senkin Joulusonni. :haart: Koska etähyvinpitelet mua?
Nyt alkaa jo silmä kostua, kun on niin herkkää..:itku:

Tiedän että olen hyvin valloittava ilmestys ja en voi sille mitään, että naiset sekä miehet lankeavat jalkoihini ja haluavat harrastaa kanssani loppumatonta seksiä. Olen kuitenkin vain tavallinen kuolevainen enkä voi ryhtyä toimiin kaikkien vastaan tulevien kanssa. Mutta sinä, oi kultainen vesiputoukseni, sinä päätäni paijaava ihanuus, sinä kaikkien naisten ja miesten märkä päiväuni ja Jugetsin unelma, sinulle minä annan kyltymättömällä tarmolla mitä ikinä haluat! Voin hyvinpidellä sinua koska vain sinulle sopii kultaseni.:haart:

Mut tykkään teistä silti :haart:

E. No toki lähden! Saako sieltä pillua?

Niin mekin rakastetaan sua!:haart:

Ja jos vanhat merkit paikkansa pitää niin kaikki on mahdollista..:rolleyes:

Nyt alkaa jo silmä kostua, kun on niin herkkää..:itku:

Tiedän että olen hyvin valloittava ilmestys ja en voi sille mitään, että naiset sekä miehet lankeavat jalkoihini ja haluavat harrastaa kanssani loppumatonta seksiä. Olen kuitenkin vain tavallinen kuolevainen enkä voi ryhtyä toimiin kaikkien vastaan tulevien kanssa. Mutta sinä, oi kultainen vesiputoukseni, sinä päätäni paijaava ihanuus, sinä kaikkien naisten ja miesten märkä päiväuni ja Jugetsin unelma, sinulle minä annan kyltymättömällä tarmolla mitä ikinä haluat! Voin hyvinpidellä sinua koska vain sinulle sopii kultaseni.:haart:
Olette legenda jo eläessänne, jokaisen miehen pelko ja päiväuni, jokaisen naisen pelastusrengas johon tarttua vaikka ei hätä olisikaan, teidän kultainen suihkunne kirkastaa päivän ja kultaa taivaanrannan. Emme voi muuta kuin jokainen toivoa pääsevämme todistamaan edes pientä hetkeä elämänne menestyksen virrasta!
Ja jos vanhat merkit paikkansa pitää niin kaikki on mahdollista..:rolleyes:
Taisi meidän kiintiöt olla kerralla siinä. :hyvä:

Olette legenda jo eläessänne, jokaisen miehen pelko ja päiväuni, jokaisen naisen pelastusrengas johon tarttua vaikka ei hätä olisikaan, teidän kultainen suihkunne kirkastaa päivän ja kultaa taivaanrannan. Emme voi muuta kuin jokainen toivoa pääsevämme todistamaan edes pientä hetkeä elämänne menestyksen virrasta!
En mä pysy enää kasassa..:hyper:
Taisi meidän kiintiöt olla kerralla siinä. :hyvä:

Äläs nyt. Kaikkea sattuu ja tapahtuu. You`ll never know..:whip:

Äläs nyt. Kaikkea sattuu ja tapahtuu. You`ll never know..:whip:
On tässä vielä pari kuukautta aikaa hioa se game plan uuteen uskoon.
Jos viimeksi luotimme silkkaan alkoholin voimaan, niiin jos tälläkertaa kokeilisimmekin joukkovoimaa? :haart:

Nyt on tämän lumpeenlehden aika kääriytyä täällä perseensilmässä, ja jatkaa juonien punomista makuuhuoneen puolella. Öitä könsikkäät! :haart:

On tässä vielä pari kuukautta aikaa hioa se game plan uuteen uskoon.
Jos viimeksi luotimme silkkaan alkoholin voimaan, niiin jos tälläkertaa kokeilisimmekin joukkovoimaa? :haart:

Nyt on tämän lumpeenlehden aika kääriytyä täällä perseensilmässä, ja jatkaa juonien punomista makuuhuoneen puolella. Öitä könsikkäät! :haart:

Luotamme tälläkertaa niihin Dinhon tippoihin mitkä jätimme vielä käyttämättä. Ne toimivat aina!
Minä poistun myöskin Kimssonin vällyjen väliin. Öitä Pahis!:haart:

Back
Ylös Bottom