Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No ihan vajaahan mä kyllä oonkin, joten tilanne ei muuttunu mihinkään..:DSe on aina hienoa, kun kunnon tapposarjan jälkeen joku tulee juttelemaan mukavia.Olipas taas kivaa kun ekan kovan prässisarjan jälkeen tallustelin ympäri salia mp3 soitin täysillä, niin joku papparainen rupes mulle kovasti juttelemaan. En tiiä kuinka kauan se oli mulle kerenny jo pulputtaa ennenkuin huomasin sen. Sit kysyin jotain että täh? Se varmaan luuli että käyn vähän vajailla, kun suullinen ulosanti oli aivan loistavaa siitäkin eteenpäin.No ihan vajaahan mä kyllä oonkin, joten tilanne ei muuttunu mihinkään..:D

No se pappa mulle jotain selitti siitä, että sillä on olkapää leikattu joskus muutama vuosi sitten ja ei vieläkään pysty kovilla painoilla penkkaamaan yms. Koitin siinä sitten puolitajuissani jotain järkevää selittää takasin. En kyllä kauaa jaksanu vaan laitoin musat takasin päälle.:DSe on aina hienoa, kun kunnon tapposarjan jälkeen joku tulee juttelemaan mukavia.
"Jo on ilmoja pidellyt, perkele että palelsi, kun tänne tulin."
-"Häh? Ei tääl mitää pakkasta ole, kaks sarjaa otan vielä."
"ööö.. okei?" :wtf:
-"Ai siis mitä?"![]()
On se saatana kova luu! :DToi Fuhrer on kyllä ihan järkyttävä ukko. Yks päivä se veti maasta jotain 3x3180kg ja tänään se on käyny vähän rintaa jumppaamassa: viparit rinnalle 8x225,kg.:wtf:
Milläköhän kamoilla noihin tuloksiin pääsee?!?:D
Jos et vaan itse oo muistanut laittaa tarpeeksi rautaa tankoon? ;)Toi Fuhrer on kyllä ihan järkyttävä ukko. Yks päivä se veti maasta jotain 3x3180kg ja tänään se on käyny vähän rintaa jumppaamassa: viparit rinnalle 8x225,kg.:wtf:
Voi olla etten oo tajunnu kokeilla riittäviä painoja. Huomenna meen ja laitan ylätaljaan 1900kg ja vedän 15 toistoa.:whip:Jos et vaan itse oo muistanut laittaa tarpeeksi rautaa tankoon? ;)
Ps. mitä on "viparit rinnalle"?
Toi Fuhrer on kyllä ihan järkyttävä ukko. Yks päivä se veti maasta jotain 3x3180kg ja tänään se on käyny vähän rintaa jumppaamassa: viparit rinnalle 8x225,kg.:wtf:
kyllä kiitos seisoo. kun oikein tarkasti katsooAnsaitsisin mielestäni kyllä pientä tunnustusta nyt. :jahas:
Kokkasin itselleni oikein jauhelihakastiketta ja nuudeleita, ja missä on kiitos?![]()

Ansaitsisin mielestäni kyllä pientä tunnustusta nyt. :jahas:
Kokkasin itselleni oikein jauhelihakastiketta ja nuudeleita, ja missä on kiitos?![]()
Meinasin jo soittaa sulle ja laittaa tilausta tulemaan.;)Millä kamoilla vai? Lukihäiriöllä :D
Ansaitsisin mielestäni kyllä pientä tunnustusta nyt. :jahas:
Laitan sulle nyt jo säästöön tosta satsista maistiaiset, varmasti hyvää silloin. :haart:Meinasin jo soittaa sulle ja laittaa tilausta tulemaan.;)
Tuut saamaan sen kiitoksen sitten viimeistään miitissä jos en ennen sitä eksy turkuseen.:haart: