Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Whooops, se on ni iän vanha leffa et oletin kaikkien maailman ihmisten nähneen sen.

Whooops, se on ni iän vanha leffa et oletin kaikkien maailman ihmisten nähneen sen.
Oon sivistymätön moukka :nolo:

Tuskinpa Blair Witch on sen arvoinen että sitä tulee koskaan katsottua.

No sitten en Biroolta spoilannu kumpaakaan leffaa :D
Mutta kun Biroo näkee toisen niistä leffoista niin se jäljelle jäävä leffa on spoilattu.

Stalkkasin sun Aasian matkaa sen verran että vissiin Japanissa majailet? Yksi entinen työkaveri lähti muistaakseni sinne myös ja ikää oli saman verran kuin sinulla.

Eipä juuri, oli se pelottava sillon ku sen ilmestymisvuonna katto pimeässä kämpässä velipoikien kans porukoiden ollessa poissa kotoa. Eli -99.

Stalkkasin sun Aasian matkaa sen verran että vissiin Japanissa majailet? Yksi entinen työkaveri lähti muistaakseni sinne myös ja ikää oli saman verran kuin sinulla.
Täällähän mä. Missäpäin sun työkaveri? Kaikki suomalaiset ketä tunnen täältä on mua vanhempia.

Kertokaa jos Kimsson tulee paikalle, niin poistun välittömästi. Tein kauheuksia sille..:evil:

Vituttaa noi ruotsista soittavat kun luulevat voivansa pokkana puhua mulle ruotsia puhelimessa sillä mongerruksellaan ja sitten kun vastaan heille selkeällä ruotsinkielellä, niin ei muka ymmärrä mua. Puhuis sitten vittu englantia.

Kaikki vaan ruottalaisten piikkiin. Se on ihan oikein!

Nyt siirryn keittämään puuroa ja munia.

Kertokaa jos Kimsson tulee paikalle, niin poistun välittömästi. Tein kauheuksia sille..:evil:

Mitä sä oot tehnyt Kimssonille? :eek:

Back
Ylös Bottom