Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Heh, kaikki on töissä luullut että täytän jotain 25v :D

Jugetsi: Kiitos paljon! Mun juhlinnat rajoittuu tänään siihen että avo vie mut syömään ja leffaan :)

Heh, kaikki on töissä luullut että täytän jotain 25v :D

Jugetsi: Kiitos paljon! Mun juhlinnat rajoittuu tänään siihen että avo vie mut syömään ja leffaan :)

Mut sehän kuulostaa ihan kivalta. Ei aina tarvii olla kunnon rymy-pileitä synttäreiden takia......viikonloppuna sit oikein olan takaa. ;) :kippis1:

OLET!
Vitun hyvä elokuva.
Jännä ku mikäkin. Koko leffan on kuvattu vielä yhdestä kamerasta eli tuntuu ihan ku olis itse siellä tapahtumissa mukana. + Loppu oli todella erikoinen.
There is no happy end on real life.

Cloverfield oli ihan paska. IMO. Epätoivoinen yritys luoda kauhua, juonessa ei järjen hiventä eikä logiikkaa, ihmisten reaktiot oli epäuskottavia ja henkilöhahmot tylsiä ja mitäänsanomattomia. Kameran kanssa meni vähän liian sähläilyksi. Kai tuo oli joku yritys olla taiteellinen ja viihdyttävä. Kummassakaan tavoitteessa leffa ei onnistunut.

Cloverfield oli ihan paska. IMO. Epätoivoinen yritys luoda kauhua, juonessa ei järjen hiventä eikä logiikkaa, ihmisten reaktiot oli epäuskottavia ja henkilöhahmot tylsiä ja mitäänsanomattomia. Kameran kanssa meni vähän liian sähläilyksi. Kai tuo oli joku yritys olla taiteellinen ja viihdyttävä. Kummassakaan tavoitteessa leffa ei onnistunut.

No ei se kyllä taiteellinen edes yrittäny olla. Just perus erikoistehostemässäily jenkkien tyyliin, jota on myyty menestyksekkäästi suurelle yleisölle (keräs kovat lipputulot).

Jaa???
No ainakin se jakaa mielipiteitä. Omasta mielestäni tämän vuoden paras elokuva.
Ainoa elokuva pitkään PITKÄÄN aikaan joka on saanut minussa aikaan minkäänlaista normaalista poikkeavaa tunnetta. Mulla on oikeasti tapana nukahdella kesken leffojen. (matka maan keskipisteeseen 3D, uus Muumio, matrix, Doom, Salainen Agentti 86 jne jne)

Jaa???
No ainakin se jakaa mielipiteitä. Omasta mielestäni tämän vuoden paras elokuva.

Tänä vuonna on tullu paljon parempia elokuvia, lonkalta pari tosi hyvää:
No country for old men
In Bruges
Mr. Brooks

Okei, "taiteellinen" oli väärä sana. Ehkä "kokeileva" olis ollut parempi.

Niinku leffan nähtyäni sitä kuvailin, se on tasan tarkkaan Blair witch project meets Godzilla

e.
Godzillasta hirviö suurkaupungissa
Blairista käsikamera ja loppuratkasu

Noh, sama mitä te siitä ajattelette mutta minuun Cloverfield kolahti.
Kaverin leffahuoneessa tykillä ja 9.1 äänillä kun tuos pääs katsomaan niin voi poejat, sekin sillanylityskohtaus oli ihan mahtavaa, tuntui kuin olisi itse kävellyt samalla sillalla.
Toinen elokuva jota TODELLA voin suositella loistavan juonen takia on Butterfly on wheels.

Ja jessöör, Columbu:D
Komediat ei uppoa ei sitten todellakaan.
Ei ihan helposti tuo nauru irtoa.

Spoilasit Raskolnikov just Blair Witch Projectin loppuratkaisun :D

Ei sinänsä, tuskin se loppuratkaisu kovin yllättävä on kummassakaan elokuvassa.

Back
Ylös Bottom