Whooops, se on ni iän vanha leffa et oletin kaikkien maailman ihmisten nähneen sen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oon sivistymätön moukkaWhooops, se on ni iän vanha leffa et oletin kaikkien maailman ihmisten nähneen sen.

Mutta kun Biroo näkee toisen niistä leffoista niin se jäljelle jäävä leffa on spoilattu.No sitten en Biroolta spoilannu kumpaakaan leffaa :D
Stalkkasin sun Aasian matkaa sen verran että vissiin Japanissa majailet? Yksi entinen työkaveri lähti muistaakseni sinne myös ja ikää oli saman verran kuin sinulla.Oon sivistymätön moukka
Tuskinpa Blair Witch on sen arvoinen että sitä tulee koskaan katsottua.
Oon sivistymätön moukka
Tuskinpa Blair Witch on sen arvoinen että sitä tulee koskaan katsottua.
Täällähän mä. Missäpäin sun työkaveri? Kaikki suomalaiset ketä tunnen täältä on mua vanhempia.Stalkkasin sun Aasian matkaa sen verran että vissiin Japanissa majailet? Yksi entinen työkaveri lähti muistaakseni sinne myös ja ikää oli saman verran kuin sinulla.
Emmä muista mihin päin se lähti, mutta sen isoveli oli myös Japanissa opiskelemassa.Täällähän mä. Missäpäin sun työkaveri? Kaikki suomalaiset ketä tunnen täältä on mua vanhempia.
Ne håmåt.Vituttaa noi ruotsista soittavat kun luulevat voivansa pokkana puhua mulle ruotsia puhelimessa sillä mongerruksellaan ja sitten kun vastaan heille selkeällä ruotsinkielellä, niin ei muka ymmärrä mua. Puhuis sitten vittu englantia.
Ne håmåt.
Se ei haluu puhua sun kieltä.:D
Kertokaa jos Kimsson tulee paikalle, niin poistun välittömästi. Tein kauheuksia sille..:evil:

Mitä sä oot tehnyt Kimssonille?![]()