Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Noup. Tämä on X-files materiaalia. Edes Mulder ei uskaltaisi tutkia tätä.

Jee sain työkaverilta kirjan ja suklaata! :hyvä:

Nyt vituttaa oikein olan takaa.....

miehet ...tana...:curs:

Mikäs miehissä vikana?:(

Jotkut heistä eivät ymmärrä puhua totta, taikka sitten eivät ymmärrä kunnioittaa toisten ihmisten ajankäyttöä. Anteeksi yleistys, tarkoitus oli sanoa "jotkut miehet"...

Te ootte kuitenkin ihania. :haart:

MITÄ? Miksi? :eek: Ei nyt ole mikään karkkipäivä. Makeiset nautitaan vain viikonloppuisin. Ei arkena :curs:

Noku se on kohteliasta ja koska mulla ei ole karkkipäivää :lol2:

Jotkut heistä eivät ymmärrä puhua totta, taikka sitten eivät ymmärrä kunnioittaa toisten ihmisten ajankäyttöä. Anteeksi yleistys, tarkoitus oli sanoa "jotkut miehet"...
Koskee myös joitain naisia tämä sama asia.:) Mutta kyllä se on silti perseestä.

No tämähän nyt oli selvä asia.:haart:

Noku se on kohteliasta ja koska mulla ei ole karkkipäivää :lol2:
Et miitissäkään suostunut syömää sitä tuplaa siitä pöydältä vaikka kuinka sitä sulle tuputin. Eikö se ollut epäkohteliasta? Tuhosit vielä kaikenlisäksi patukan puremalla sitä sen ollessa vielä kuorien sisällä.

Et miitissäkään suostunut syömää sitä tuplaa siitä pöydältä vaikka kuinka sitä sulle tuputin. Eikö se ollut epäkohteliasta? Tuhosit vielä kaikenlisäksi patukan puremalla sitä sen ollessa vielä kuorien sisällä.

Mut ei ollu mun synttärit miitissä ;)
Muistin ko asian vasta nyt btw :D

Mut ei ollu mun synttärit miitissä ;)
Muistin ko asian vasta nyt btw :D
Ei ollu sun synttärit, oli vielä isommat ja paremmat kekkerit: PAKKIS miitti:haart::kippis1:

Mut sit jepu oli epäkohtelias ja kieltäytyi patukasta(:evil:) ja sen jälkeen vielä kähti kuppilasta suhteellisen selvinpäin(?).

Kyllä jepulle olis pitäny patukkaa laittaa suuhun, niin olis jääny vielä jatkoillekkin.:rolleyes:

Nyt vituttaa oikein olan takaa.....

miehet ...tana...:curs:
Mikäs miehissä vikana?:(

:haart:

P.S. En tiedä, voiko miestä sanoa ihanaksi...
tai sen paremmin voiko sanoa naista ihanaksi, loppujen lopuksi kaikki(suurin osa, muotoillaan nuin...) ovat vittumaisen itsekkäitä.

:haart:

P.S. En tiedä, voiko miestä sanoa ihanaksi...
tai sen paremmin voiko sanoa naista ihanaksi, loppujen lopuksi kaikki(suurin osa, muotoillaan nuin...) ovat vittumaisen itsekkäitä.

Miksei voisi sanoa miestä ihanaksi? Samoin naista..?

(Vittumainen) itsekkyys tulee kaikilta esille aina joskus, tilanteesta riippuen. Onko se sitten tarkoituksellista käytöstä vaiko sattumaa/vahinko, niin siitä ei voi olla varmaa...

Tässä mun tilanteessa uskon, että kyse on yhden henkilön kohdalla vahingosta/ajattelemattomuudesta ja toisen henkilön kohdalla vahingosta/välinpitämättömyydestä.

Taas tuli selitettyä ja analysoitua tarpeeksi... :D

Pusi pusi teille! :love:

Suhteellisen selvinpäin!?!??! :D
Mun mielestä olin kännissä kun apina enkä taksimatkaakaan kunnolla muista.

Suhteellisen selvinpäin!?!??! :D
Mun mielestä olin kännissä kun apina enkä taksimatkaakaan kunnolla muista.
Jumitit kyl aika huolella. Muistaakseni kysäsin sulta pariinkin kertaan että ootko ihan tällä planeetalla tjsp.

Toljotit vaan silmät lautasina iha innoissaan jonnekin kaukaisuuteen. Nii joo sit sä pirun pikkunilkki joit mun lonkeron. Tai no, jäi sinne joku 0,5cm pohjalle.

Back
Ylös Bottom