Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä en ehdikään surffailla sitten uudessa työssä ollenkaan, ellen sitten iLuurilla :thumbs:

Ootko jossain toimistossa sit töissä?
Istun arvauskeskuksessa ja surffailen netissä. Helppo ja rento kohde, ei mitään muuta tekemistä kun netissä surffailu. Pari kertaa nyt olen maininnukkin tässäkin keskustelussa mitä teen työkseni...

jepu: Mieti nyt vähän tuota työn vaihtoa, et voi välttämättä lukea pakkista koko päivää. Eikö yhtää harmita? :(

jepu: Mieti nyt vähän tuota työn vaihtoa, et voi välttämättä lukea pakkista koko päivää. Eikö yhtää harmita? :(

Mietitääs hetki. Mua joka aamu masentaa, ahdistaa ja vituttaa tulla tänne, ja kolmen vuoden päästä mulla ei ole kädessä mitään muuta kun selkäsärkyä ja vitutusta.
Vaihdon jälkeen luultavasti olisi kiinnostavampaa työtä ja selkäsärkyjen lisäksi käteen jäisi myös lähihoitajan paperit ;)

Prayer: Kiits<3

Biroo: Toivotaan. Vaikka kyllä musta vielä joskus se poliisikin tulee :)

Mulla on selkee vitutusaamu. Kaikki ärsyttää, silmiä väsyttää ja melkein tekis mieli itkeä.

Oliko tosta poliisi jutusta puhetta sillon miitissä? Vai muistanko väärin?

Saatto ollakkin, en minä muista :D

Prayer: Juu, jollain aikataululla viiden vuoden päästä tms olis tarkotus hakea poliisikouluun.

Edit: kiits Byrdille!

Tuli taas noista sun posteita(lyhyitä ja ytimekkäitä) mieleen, että olitko sillon miitissä kaasussa kun niin paljon höpötit? Mä yleensä oon se porukan papupata, mut kyllä tällä kertaa se olit sinä. Hyvä kun sai suuvuoroa, vedit välillä henkeä ja sitten taas alkaa tulemaan juttua :D

Tuli taas noista sun posteita(lyhyitä ja ytimekkäitä) mieleen, että olitko sillon miitissä kaasussa kun niin paljon höpötit? Mä yleensä oon se porukan papupata, mut kyllä tällä kertaa se olit sinä. Hyvä kun sai suuvuoroa, vedit välillä henkeä ja sitten taas alkaa tulemaan juttua :D

Olin mä kaasuissa mutta oon mä melkeen aina muutenkin irl tollanen :rolleyes:

Columbu: Opiskeletko/Työskenteletkö/Juopotteletko jossain päin Aasiaa?

Pvirta: Noni arvasinpas. Vähä hakusessa mulla noi lyhenteet.

Columbu: Opiskeletko/Työskenteletkö/Juopotteletko jossain päin Aasiaa?
Joo täällähän mä vinosilmämantereella oleilen. Juopotteluks mun elämää ainakin tällä hetkellä vois varmaan parhaiten kutsua.

Nyt meen hakeen täysmaitoa jääkaapista. Nam nam.

Vähä hakusessa mulla noi lyhenteet.

Älä viitti, mä sain just vasta lauantaina tietää mitä tarkoittaa kvg...:rolleyes::D

Back
Ylös Bottom