Aika hassusti ovat asiat nyt, jos vaikka nukkumaan menis.
Tuun sitten pilaamaan iltanne huomenna. :haart:
kuulostaa pahalta.. hyvää yötä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aika hassusti ovat asiat nyt, jos vaikka nukkumaan menis.
Tuun sitten pilaamaan iltanne huomenna. :haart:
Mmoro S!
Ehkä voisin yrittää jäädä.. Kirjottakaa jotain hyvää juttua niin pysyn hereillä.Jää Columbu tänne vähäksi aikaa.
älä saatana ala tolle linjalle tai koht on koneellinen kiimasia ukkoja koneessa sinne tulossa.Tekeepäs mieli munaa.
Elän mun unelmaa.kato columbu! Mites reissu?
Oon opettanut ei-suomalaisille muijille viime päivinä miten sanotaan "Haluan munaa".. Ne halus jostain syystä oppia...Tekeepäs mieli munaa.
Mähän vaan kiusaan teitä. Ja ette halua että syön teidän munat![]()

Elän mun unelmaa.
Oon opettanut ei-suomalaisille muijille viime päivinä miten sanotaan "Haluan munaa".. Ne halus jostain syystä oppia...
Elän mun unelmaa.
Oon opettanut ei-suomalaisille muijille viime päivinä miten sanotaan "Haluan munaa".. Ne halus jostain syystä oppia...
En haluais kehuskella enkä arvailla mutta luulen että yrittämällä saisin täältä pimppiä mistä vaan koska vaan ja melkeinpä keneltä vaan. Mutten yritä. Se on käsittämätöntä miten kovaa valuuttaa sinisilmäinen blondi eurooppalainen on tässä mikkihiirimaassa.Onko ollu mitään sutinaa? Onko pim.. onko ollu kosteat ladut?
Ei; kyllä ne halus tuon nimenomaisen lausahduksen oppia.Jahas. Mielenkiintoista. Opetit tervehtimään miehiä sanomalla "Haluan munaa"?
Oon pikemminkin ihan naamat illasta aamuun. Nyt on aamu eli alan jo vähän selvitä.paneskelet toinen toistaa kiimaisempia tyttöjä ja oot ihan kiskalla aamusta iltaan?
En haluais kehuskella enkä arvailla mutta luulen että yrittämällä saisin täältä pimppiä mistä vaan koska vaan ja melkeinpä keneltä vaan. Mutten yritä. Se on käsittämätöntä miten kovaa valuuttaa sinisilmäinen blondi eurooppalainen on tässä mikkihiirimaassa.

Oon pikemminkin ihan naamat illasta aamuun. Nyt on aamu eli alan jo vähän selvitä.