Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Istun arvauskeskuksessa ja surffailen netissä. Helppo ja rento kohde, ei mitään muuta tekemistä kun netissä surffailu. Pari kertaa nyt olen maininnukkin tässäkin keskustelussa mitä teen työkseni...Ootko jossain toimistossa sit töissä?
jepu: Mieti nyt vähän tuota työn vaihtoa, et voi välttämättä lukea pakkista koko päivää. Eikö yhtää harmita? :(

Wuhuu meitsi on 20! :dance2:
Huhhuh, irtisanoin itteni just äsken. Ei juma :D

Oliko tosta poliisi jutusta puhetta sillon miitissä? Vai muistanko väärin?Prayer: Kiits<3
Biroo: Toivotaan. Vaikka kyllä musta vielä joskus se poliisikin tulee![]()
Oliko tosta poliisi jutusta puhetta sillon miitissä? Vai muistanko väärin?
Huhhuh, irtisanoin itteni just äsken. Ei juma :D

Tuli taas noista sun posteita(lyhyitä ja ytimekkäitä) mieleen, että olitko sillon miitissä kaasussa kun niin paljon höpötit? Mä yleensä oon se porukan papupata, mut kyllä tällä kertaa se olit sinä. Hyvä kun sai suuvuoroa, vedit välillä henkeä ja sitten taas alkaa tulemaan juttua :D

Ei siinä mitään, hyvä kun puhuu :thumbs:Olin mä kaasuissa mutta oon mä melkeen aina muutenkin irl tollanen![]()
Sun letillä irtois mallitytöltä ruuhkajunassa.Irtoiskohan pitkillä hiuksilla?
Onneksi olkoon! Oot nyt sit jo melkein iso tyttö.Wuhuu meitsi on 20! :dance2:
Joo täällähän mä vinosilmämantereella oleilen. Juopotteluks mun elämää ainakin tällä hetkellä vois varmaan parhaiten kutsua.Columbu: Opiskeletko/Työskenteletkö/Juopotteletko jossain päin Aasiaa?
Vähä hakusessa mulla noi lyhenteet.
:D