Homo. :jahas:En tule. Petit minua naisen kanssa.:jahas:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Homo. :jahas:En tule. Petit minua naisen kanssa.:jahas:
Tulihan se hymy sieltä.:haart: Tules nyt tänne senkin mörökölli! :whip:Niin olenkin. Haittaako?
Hehee;)
Tulihan se hymy sieltä.:haart: Tules nyt tänne senkin mörökölli! :whip:

Runoilemaan en livenä valitettavasti pysty, mutta paikkaan sen olemalla vielä rivompi. ;)Ogei. Olen jo tulossa. Pylly pystyyn valmiiksi!:haart:
e. vedetäänkö samanlaista juttua ihan livenäkin ja yleisillä paikoilla huomenna tai siis tänään?![]()
Runoilemaan en livenä valitettavasti pysty, mutta paikkaan sen olemalla vielä rivompi. ;)
Mites siellä?
Tämähän kuulostaa hyvältä. Vieraiden keskuudessa voi toki aluksi ujostuttaa, mutta joku kun sen pandoran lippaan avaa niin aijai! Hyvö siitä huomisesta tulee. :hyvä:Mä oon ujo ja hiljainen kuten jo muutamalle olen sanonut.
Ja paskat. Jos joku saa mut hiljaseks niin tarjoan tuopin. Ellei se sitten ole Fuhrer joka tinttaa multa tajun pois.:D
Tämähän kuulostaa hyvältä. Vieraiden keskuudessa voi toki aluksi ujostuttaa, mutta joku kun sen pandoran lippaan avaa niin aijai! Hyvö siitä huomisesta tulee. :hyvä:
Helppo se on moisella mahtimeisselillä huudella. :jahas:Mennään alasti paikalle niin häviää kaikki estot välittömästi!:whip:
Mitä tarkkaan ottaen tarkoittaa avec kutsussa?? Onko se vaan puoliso/kihlattu tai vastaava, vai voiko se olla kuka tahansa???
Helppo se on moisella mahtimeisselillä huudella. :jahas:

Kyllä se mun mielestä tarkoittaa ketä tahansa, kunhan et nyt mitään naapurin Penaa ota kavaljeeriksi. Siis joku naispuolinen avec sopii varmasti.