Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

On ollut vain sua ikävä Dinholi! Ja jugetsin sausagea.

Judohemmo, joko on naisii?

Olen alkanut jo rasvailemaan paikkoja valmiiksi. Toki otan tukkupaketin liukkaria mukaan varmuuden vuoksi.

No ei hemmetti. En pystyny kattomaan kuin alun noista pätkistä.:hyper:

Voiko ottaa samaa sukupuolta, mutta sukulaisen??

No voi. Ainakin itse ottaisin, jos tuollainen tilanne olisi.

edit- Tuskin kyse on kuitenkaan mistään linnan kutsuista? Siinä tapauksessa kannattaisi ottaa joku nainen.

Minä venyttelen jo nyt paikkoja, ettei tule ennenaikaisia revähdyksiä. repeämät paikataan sitten aamulla. :haart:

Tilaisuus on siis sellainen mikä kiinnostaa jotakin toista enemmän, kuin avokkia, joka vielä lisäksi olisi silloin lastenvahtina. Siksi kysyin tätä avec juttua.

Kuulkaas nyt, teidän on syytä toivoa etten ala kirjoittelemaan tänne kuin satunnaisessa mielenhäiriössä. Olen nimittäin tehnyt jo tuhojani pakkis-irkissä.

Kyllä Judo tumputtaa. Se on varma. :D
WTF-tredi kyllä tuhoaisi judiksen, ei toisinpäin.

Et selvästikään ymmärrä millainen mies olen.

Toki ymmärrän. Tiedän sinun olevan todellinen naistenmies, mutta tämänhetkisessä tilanteessa kuvittelin sinun treenaavan mahtivaltikkaa tulevia koitoksia varten. Anteeksi tällainen suunnaton rivouteni.:)

Judis on karismaattinen alfauros. Herrasmiehen sielukas herkkyys käy ilmi profiilista.

Yritin tarkkaan tutkia profiilia, mutta tällainen tavallinen kuolevainen ei saanut siitä irti muuta herkkää kuin keihäät ja miekat.

Back
Ylös Bottom