Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tulihan se hymy sieltä.:haart: Tules nyt tänne senkin mörökölli! :whip:

Ogei. Olen jo tulossa. Pylly pystyyn valmiiksi!:haart:

e. vedetäänkö samanlaista juttua ihan livenäkin ja yleisillä paikoilla huomenna tai siis tänään?:)

Ogei. Olen jo tulossa. Pylly pystyyn valmiiksi!:haart:

e. vedetäänkö samanlaista juttua ihan livenäkin ja yleisillä paikoilla huomenna tai siis tänään?:)
Runoilemaan en livenä valitettavasti pysty, mutta paikkaan sen olemalla vielä rivompi. ;)
Mites siellä?

Runoilemaan en livenä valitettavasti pysty, mutta paikkaan sen olemalla vielä rivompi. ;)
Mites siellä?

Mä oon ujo ja hiljainen kuten jo muutamalle olen sanonut.
Ja paskat. Jos joku saa mut hiljaseks niin tarjoan tuopin. Ellei se sitten ole Fuhrer joka tinttaa multa tajun pois.:D

Mä oon ujo ja hiljainen kuten jo muutamalle olen sanonut.
Ja paskat. Jos joku saa mut hiljaseks niin tarjoan tuopin. Ellei se sitten ole Fuhrer joka tinttaa multa tajun pois.:D
Tämähän kuulostaa hyvältä. Vieraiden keskuudessa voi toki aluksi ujostuttaa, mutta joku kun sen pandoran lippaan avaa niin aijai! Hyvö siitä huomisesta tulee. :hyvä:

Tämähän kuulostaa hyvältä. Vieraiden keskuudessa voi toki aluksi ujostuttaa, mutta joku kun sen pandoran lippaan avaa niin aijai! Hyvö siitä huomisesta tulee. :hyvä:

Mennään alasti paikalle niin häviää kaikki estot välittömästi!:whip:

Mitä tarkkaan ottaen tarkoittaa avec kutsussa?? Onko se vaan puoliso/kihlattu tai vastaava, vai voiko se olla kuka tahansa???

Kyllä se mun mielestä tarkoittaa ketä tahansa, kunhan et nyt mitään naapurin Penaa ota kavaljeeriksi. Siis joku naispuolinen avec sopii varmasti.

Helppo se on moisella mahtimeisselillä huudella. :jahas:

Jaa, että millä? Moneen vuoteen edes löytäny pikkuveikkaa. Sokeripala ja pinsetit ollu käytössä, muttei oo kaveria löytyny.:( Oon tehny etsintäkuulutuksenkin, mutta ei poliisi pysty niin pientä värkkiä löytämään..:itku:

e.Judohemmo: ei se ole. Katsoppa vaikka minuakin!:)

Kyllä se mun mielestä tarkoittaa ketä tahansa, kunhan et nyt mitään naapurin Penaa ota kavaljeeriksi. Siis joku naispuolinen avec sopii varmasti.

Riippuu tietty vähän minkälaiset pippalot on kyseessä, että mitä toi tarkottaa. Ja haittaako se nyt jos ottaa jonkun kivan kundin mukaansa. Ainakin saa pientä ajateltavaa muille, kun tulee sen Pertin kanssa..;)

Back
Ylös Bottom