MORREE, mitäs kaiffarit? Ja Onnea FYYRER!
Kiitos :haart: ei täällä mitään, valmistaudun illan reeniin hirveellä närästyksellä..
mitä sinne?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
MORREE, mitäs kaiffarit? Ja Onnea FYYRER!
Arvatkaa kenel on synttärit tänään? :dance2:
No ei sulla ainakaan?
Ei tuosta enää vanheta voi.
Arvatkaa kenel on synttärit tänään? :dance2:
Helkkarin paljon onnee! :dance:
Tää duuni selkeesti rajoittaa mun pakkiksenkäyttöä päivisin. Pakko ottaa loparit, että voi hengata täällä koko päivän. ;)
Jos huomen on samanlainen päivä ni sit sekoo kypärä käsiin..Ei mitään ihmeempii täälläkään, olkapäät ja ojentajat aivan tulessa, ihme sinänsä :DKiitos :haart: ei täällä mitään, valmistaudun illan reeniin hirveellä närästyksellä..
mitä sinne?
Kiitti muru ;) Joo, tänään meinas iteki ratkee duunissa ku ei kerenny ku kahet päiväunet vetästä ja joutu olee melkein seittemän (7) tuntia töissä!Jos huomen on samanlainen päivä ni sit sekoo kypärä käsiin..
Mitä T-byrd? Ootko läpsässy tänää ketää takakireetä tosikkoa konttoriin?

Muru....hihih..:haart:![]()
mitäs punastelet? ;)En oo taaskaan ketään läpsässy täällä tänään (paitsi itteeni poskelle yhen kerran), mutta pääsin heittämään yhden pullat uunissa -"läpän." :D
Ai siis ehdit nukkuu kahet päikkärit tänään..? Töissä...? Voe mahoton...![]()
mitäs punastelet? ;)
:wtf:
Täh?
Niin mitä?
e: Nyt lähen, pois töistä ja jos kohtalo vittuilee mulle, niin palaan jälleen huomenna....töihin siis. Tänne mä tuun häiriköimään heti kun himaan pääsen, hähää.
Mitäs Fyhrör-kulta tahtoisit synttärilahjaksi? :haart:
Hyvää syntymäpäivää Fuhrer Oot niin vanha et mahdatko pysyä meidän nuorten perässä miitissä?

Pitäisikö Dinho-tyyliin laittaa nyt paintti palamaan? :lol2:Joku nätti kortti ois kiva :haart:
Pitäisikö Dinho-tyyliin laittaa nyt paintti palamaan? :lol2: