Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hih, naksui naksui naksui vaan ja maanantaina uudestaan! :hyvä:

Fuhrer hyviä nelikymppisiä!!:kippis1: Saat sitten miitissä vetää mua tästä hyvästä 40 kertaa avarilla. Heh heh...:hyvä:

kakki<3

Mä nostelin kanssa tyttöjen painoja äsken. Meinas tulla tappelu kun vein ne 1,5 kilon painot yheltä mummolta. Annoin sitten ne sille takasin kun rupes pelottamaan..:(

Nyt päikkäreille..Heippa hei.:zzzz:

Mikä juttu tää on kun kaikki vetää päikkäreitä?!!!! :wtf:

Nyt; ei päikkäreitä vaan rahkaa ja boysenmarjakeittoo sit harkitsen salillemenoa. :whip:

"Hauska on jälkeen päivän nyt kotiin rientää, jos jotain hyvää aikaansa saaneen tietää.
Huominen olkoon huominen, täytyy sietää. Ei sitä estää voi joka kestää kolhut ja yrittää!"

:kippis1:

Mä vihaan näitä päiviä, kun tuntuu että kaikki vaan leviää käsiin :/

"Hauska on jälkeen päivän nyt kotiin rientää, jos jotain hyvää aikaansa saaneen tietää.
Huominen olkoon huominen, täytyy sietää. Ei sitä estää voi joka kestää kolhut ja yrittää!"

:kippis1:
onko halmeen riimejä? :D

heissulivei, mentävä on kei! ->

onko halmeen riimejä? :D

heissulivei, mentävä on kei! ->

Halmeen?! :hyper: Taitaa kuitenkin olla Suuren Naistenmiehen, Frederikin lauseita :dance:

Back
Ylös Bottom