Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tää risukasa menee paistattelee saunaan =)

Ihan kaikki mahdollinen työelämästä yksityiselämään. Kaikki :itku:
:( Jaksamisia.

Nyt ulkoilemaan, jos vaikka eksyisi oluselle kavereiden kanssa ja sieltä sitten jumpalle. :rolleyes:

Ettävaan sulle..

:D

Siihen olis voinu laittaa monta Dinhoa kelkan kyytiin, niin ei silti olis painot riittäny.:D

Mitäs tänne muuten?

Saat ehkä pataas. En pilaile Nyt on agret kohillaan.

Hyvä. Agret on hyvä olla tapissa. Kulkee jumppakin paljon paremmin..

Tein tänää kans virheen aamulla.. söin oikeen kunnon mällin kuitua enkä mitään jäteruokaa ollenkaan ni ei meinannu salilla mennä vyö päälle :D
Miten dinhon rakkauselämä tänään kulkee? :haart:

You're frightened, so am I
A world of demons wait
Watching the movements and filling my heart with hate
You're burning, so will I
When I awake to discover how I have been ravaged by your....

Olin reippailija-hemuli ja kävelin reippaasti. Kotiin tullessa oli t-paita läpi märkä. Aerobinen kunto ihan kohdillaan :D

Älä tolleen revi ittees. Voit saada vaikka sydärin tommosesta..:D

Jahas, Jugetsia tuijoteltu... :D

Saman homman olen huomannut kyllä itsekin. Useita kertoja tänä vuonna on käynyt niin, että kehen ikinä mä vaan vilkaisenkin, niin lähes aina tulee katse takasin - joskus ihan ystävällinen, mutta toisinaan suorastaan pelottavakin mulkaisu. Ärsyttävää.

Useasti tulee otettua jopa bussissa istuessa tuijotuskilpailua jonkun/joidenkin kanssa, en sit tiedä mistä johtuu... :rolleyes:

Edit. Ja sit välillä jos mulla on oikein paha päivä ja joku onneton sortuu vilkaisemaankin mua päin, niin mä luon pahimman katseeni takaisin. Bussista poistuessa vastapuolen naama onkin vääntynyt monesti hymystä norsun vituille... Mulla on tehokas vaikutus. :D

Ihan hyvin kulkee.. leijat eritoten. Ehrman leija=paras leija. Nyt iltapalaa mäkkäristä.. mä oon tosi bodari. te ootte mörköjä. Vittu teidän kanssa.. miten kukaan voi nostaa penkistä yli 80 kiloa??

Back
Ylös Bottom