Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Otamme kunnolla viiniä ja sammumme kunnon suomi-malliin, viinin korvaamme viinaksilla.

Otamme kunnolla viiniä ja sammumme kunnon suomi-malliin, viinin korvaamme viinaksilla.

Hyi hirveää. Ei noin alkoholia käytetä. Ajattele nyt mitä muut sitten ajattelevat kun noin rällästää.:curs:

Ps.:D

Mä juon pelkkää limonadia kylläkin.

Me juodaan tiukkaa suoraan pullosta. Ja jos joku ei suostu niin se itkee ja juo.;)

Nyt lähen treenaamaan pyllylihoja.:whip:

e.Dinssoni: kyllä saa varmasti. Kaikkia nesteitä mitä irti lähtee.

Hyvä Japko! Oletko illalla online? Piirrän sinusta ja minusta kuvan, kunhan tulen puntilta.

Enköhän minä täällä ole. Oikein kuvia:haart:

Heh meillä kusee kaikki täällä. Äsken kuoli verkko ja intra ei edelleenkään toimi :D

Moiks. Tulin vähän aikaa sitten puntilta. Vielä on pientä kuumehourailua, mut eiköhän se tästä. Väkisin pitää syödä, kun ei ole nälkä.

Jaahas, eiköhän se oo päivä pulkassa.

En tiedä, mutta onnea hänelle! :haart: Lahja tulee postissa myöhemmin.

Hei vaan kaikille wtf-palleroisille! Vietellään normipäivää. :)

Se on morjens! Mä lähen vähän asioille ja käymään puntilla, just on onnneksi ruuhka-aika, niin saa körötellä koko vitun matkan.. jee jee. Illalla sitten taas pakkoilua! mo.

Teetkö mulle Fuxi perhepitsan kaikilla täytteillä tavallisen margaritan hintaan? :haart:

e: Ei sinappia, kiitos.

Mikset? Häh? Paska paikka, en osta täältä enää mitään! :jahas:

Back
Ylös Bottom