Johan sua kaipailtiinkin.
awww :haart: Nyt jo? :D Eihän tässä kerenny ku nukkua :D
E: Qan: Ootko yhtenä päivänä muistanu evääs?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Johan sua kaipailtiinkin.
Ihan varmasti. Tiedän sen :jahas:En todellakaan :D
Joo, maanantaina...Qan: Ootko yhtenä päivänä muistanu evääs?

pitäis, ei oo saanu vaan aikaseks :D Ihan kaumee kuumotus ollu vasemmassa etsormessa siitä asti ku puhuttiin :D Kävitkö roimimassa?
Miten joku voi unohtaa eväät kotiin? En koskaan pystyisi tekemään työpäivää loppuun asti jos ei olisi mitään muuta purtavaa kuin omat kynnet. Sen takia varustaudun aika huolellisesti paljoilla eväillä työpäivään.
Miten joku voi unohtaa eväät kotiin? En koskaan pystyisi tekemään työpäivää loppuun asti jos ei olisi mitään muuta purtavaa kuin omat kynnet. Sen takia varustaudun aika huolellisesti paljoilla eväillä työpäivään.

Kävin, muna on pystyssä vieläkin siitä kerrasta....
Vasemmassa? ootko homo vasenkätinen?

Mulla on mukana aina palkkari, pari prode patukkaa, kanaa ja riisiä(useimmiten), banaania ja rahkapurkki. Napostelen noita parin tunnin välein niin menee työpäiväkin paljon mukavamminMulla on vaan minijääkaappi täynnä ehramia :D

eli?

Just niin! Paitsi et sää oo apina, tai emmä tiiä ootko? :wtf:Fuhrer hanki vipit apina:D
Tuli mieleen just että mulle sanottiin kun tähän pisteeseen kouluttivat ettei tässä vartijankopissa saisi syödä mitään, kuulemma antaa huonon kuvan asiakas palvelusta. Kuukauden tässä kohta oon murkinoinu eikä ketään oo valittanu sen takia palvelusta:DHmm siis kun venyttää aamuaikataulun liian tiukille ja viimesellä minuutilla voitelee leivän, pukee kengät jalkaan ja ettii avaimet... Täällä on kyllä ravintola, mutta siellä on tosi kallista. Jos kämppis ei tois eväitä, hakisin ruokaa sieltä. En aio olla nälässä. Mutta rahantuhlaus ei innosta
e. Innostaa, muttei ruokaan![]()
Just niin! Paitsi et sää oo apina, tai emmä tiiä ootko? :wtf:
Sumppii! Lattee!