Onhan se yllättävän onnistunut sarjakuvan pohjalta tehtynä leffana. Sopivan okkultistinen meininki, mörköjä ja kaikkee...Tosin, Keanu on joka roolissa samanlainen puunaama.Käsittämättömän paska.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onhan se yllättävän onnistunut sarjakuvan pohjalta tehtynä leffana. Sopivan okkultistinen meininki, mörköjä ja kaikkee...Tosin, Keanu on joka roolissa samanlainen puunaama.Käsittämättömän paska.
Myönnettäköön, ettei elokuva ihan kaikkien mielestä ole niin paska kuin mun. Imdb:n 6.6 on kuitenkin kohtuullisen hyvä pistemäärä. Parhaat pisteet leffa saa yllättäen alle 18-vuotiailta naisilta.Ostin sen kerran tarjouksesta ja kyllä se siinä mielentilassa tuntui ihan menevältä. Mä tykkään noista mörkötoimintaleffoista, mikäli ne on suuren budjetin leffoja ja varustettu tunnetuilla näyttelijöillä.
Ne on niitä mustiin pukeutuvia ritsapilluja.Myönnettäköön, ettei elokuva ihan kaikkien mielestä ole niin paska kuin mun. Imdb:n 6.6 on kuitenkin kohtuullisen hyvä pistemäärä. Parhaat pisteet leffa saa yllättäen alle 18-vuotiailta naisilta.
Siihen auttaa tämän tajuaminen (1:30 eteenpäin). ;)Se on sitä ihmisen kosmista yksinäisyyttä ja eksistentiaalista angstia, joka hyökkää esiin elämän murroskohdissa ja/tai identiteettikriisin yllättäessä.
Panomies jos oisin, kaikki pillut maailmasta kokeilisin...Rikas mies jos oisin, kaikki pillut maailmasta ostaisin...
LOL. :DHiukan latisti tunnelmaa kun muija kainalossa kysyy "Kuka on John Wayne? O_o"
*ACTIVATE WIFEBEATING ABILITIES*
Tarvii sitäkään muijaa enää nähdä. :jahas: