Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mozoo! Tulin kotia angstimaan ja syömään kun en kouluun kehannu jäädä.

Olempa pitkästynyt ja väsynyt. Meni yökävelyt pitkäksi eilen.

huomentapäivää..
taas pitäis viikonloppuna vetästä kakoset(ei kakoseen) mutta en tiijä jaksaisko sitä.. noh kai sitä perjantaina ainaki pitää vähän soppailla :)

Ei noilla saa kuin itsensä vihaiseksi.
Tuo on niin totta.. Mies tarvitsee vähintään litran oikeaa viinaa (eikä mitään teinileijonaa) ja/tai korillisen kaljaa, että tulee kunnon humala.

Mulla on sellanen ahdistus vitutus, enkä tiedä miksi. Se ei lähde pois. Tai lähtee se pois, mutta vain palatakseen takaisin..
Vähän samanlaista fiilistä ollut viime aikoina. Liian monta rautaa tulessa ja tietty epävarmuus tulevaisuudesta, aiheuttaa ahdistusta. Tai ei mua oikeastaan mikään erityisemmin ahdista, ja silti kaikki vituttaa. Se on sitä ihmisen kosmista yksinäisyyttä ja eksistentiaalista angstia, joka hyökkää esiin elämän murroskohdissa ja/tai identiteettikriisin yllättäessä.

Toi Constantine leffa oli kyl yllättävän hyvä :thumbs:
Käsittämättömän paska.

Heh, no joo.. Ei siis ole vielä mitään baaria, eikä muutenkaan muuta kuin siemen itämässä aivoissa. Ajatuksena on pistää rantabaari pystyyn Brasiliaan. Vähän on järkkäämistä sitä ennen. :D

Käytiin siellä viime Joulukuussa ja juteltiin yhden rantabaarin työntekijän kanssa ja hän kertoili hieman summia, mitä sellainen kustantaa. Pitäis jostain repästä sellanen 80,000 eskoa, niin pääsis alkuun.
Jos olisin eri elämäntilanteessa, voisin lähteä osakkaaksi. Mun säästöillä ei vielä hirveästi juhlita, mutta mulla on Brasiliassa rikkaita ystäviä, jotka vois ehkä jeesata. Kauppakorkeasta saaduilla opeilla voisin muutenkin hoitaa finanssi- ja markkinointipuolen :D

Mutta tosiaan, ajankohta ei ole oikein sopiva.. Jääköön Brasilian rantakuppila haaveeksi, ainakin mun osalta. Tsemppiä sulle, Dinho :thumbs:

Shotgunilla tulee vaan hetken humala, joka menee äkkiä ohi.. Tosin sen hetken aikana saattaa tapahtua vaikka mitä seikkailuja ;)

edit. Riippuu tietty kuinka paljon juo. Jos vaikka toistakymmentä bisseä vetää shotgunilla niin tarve käydä vessassa on jatkuva ja armoton.

Vittu, turhaan menin koululle kun eihän tänään edes ollu tota viimestä tuntia. Vähän pistää vituttamaan...

Kuinka pitkä koulumatka? Mikä kulkuväline? Aiheuttiko kouluun lähteminen paljon ylimääräistä stressiä?

On niitä vittumaisempiakin asioita...

Kuinka pitkä koulumatka? Mikä kulkuväline? Aiheuttiko kouluun lähteminen paljon ylimääräistä stressiä?

On niitä vittumaisempiakin asioita...

Oisko ehkä pari kilsaa toi matka, tollasella vanhalla kitkalla tulee noi matkat mentyä. Ei mitään hirveetä stressiä mutta edellinen tunti oli hyppy jonka olin kotona niin lähinnä toi matkan "turhuus" vähän vituttaa ja täällä kanssa sataa. Vai pitäsköhän tämä ottaa opettavaisena kokemuksena..?:rolleyes:

Shotgunilla tulee vaan hetken humala, joka menee äkkiä ohi.. Tosin sen hetken aikana saattaa tapahtua vaikka mitä seikkailuja ;)

edit. Riippuu tietty kuinka paljon juo. Jos vaikka toistakymmentä bisseä vetää shotgunilla niin tarve käydä vessassa on jatkuva ja armoton.

Niin niin, vaikka ennen baaria voi käydä siellä ylimmillä tasoilla seikkailemassa:D
Odottaa kun vähän selviää ja sitten baariin, tai väkeviä.
Shotgunnaus toimii myös vaikka kotona kännätessä jos aamulla on töitä.
Ei krapulaa.

viina ja sukupuolielin hauskaa

Back
Ylös Bottom