Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En ymmärrä, miten yleensä niin hyvän maun omaava Stander voi tykätä Constantinesta. Itse katsoin sen kerran joskus kauan sitten, enkä enää toista kertaa katso.

Ostin sen kerran tarjouksesta ja kyllä se siinä mielentilassa tuntui ihan menevältä. Mä tykkään noista mörkötoimintaleffoista, mikäli ne on suuren budjetin leffoja ja varustettu tunnetuilla näyttelijöillä.

Voispa alkaa nukkumaan kun väsyttää.

Ostin sen kerran tarjouksesta ja kyllä se siinä mielentilassa tuntui ihan menevältä. Mä tykkään noista mörkötoimintaleffoista, mikäli ne on suuren budjetin leffoja ja varustettu tunnetuilla näyttelijöillä.
Myönnettäköön, ettei elokuva ihan kaikkien mielestä ole niin paska kuin mun. Imdb:n 6.6 on kuitenkin kohtuullisen hyvä pistemäärä. Parhaat pisteet leffa saa yllättäen alle 18-vuotiailta naisilta.

Nahkalaukkua! Nahkalaukkua! Lompsaa poskelle!

Dinho! :haart:
Stander! :haart:
Prayer! :haart:
Columbu! :haart:

I am not affraid
and I won't go down in fate
nothing's gonna be the same
and everything you know
keep inside your soul
tonight I'm gonna be John Wayne
Oh yeah

- Olette hienoja miehiä. :haart:

Tää on aivan mahtava biisi, kyllä kyllä. Mukaansatempaava, rauhallinen ja vielä hienot sanatkin.

Hiukan latisti kerran tunnelmaa, kun muija kainalossa kysyy "Kuka on John Wayne? O_o"
*ACTIVATE WIFEBEATING ABILITIES*
Tarvii sitäkään muijaa enää nähdä. :jahas:

Back
Ylös Bottom