Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Lähtiks toi idea liikkeelle sen joulukuun reissun aikana vai onko ollut haaveena/suunnitelmana jo pidempään?
Lähti siellä reissussa liikkeelle. Alkoi ensin kauhea lomablues soimaan korvissa, kun viimeisiä päiviä siellä vietettiin ja paluu olisi kohta kotiin, pimeään Suomeen vesisateeseen.. Tuli sellainen kauhea hinku iskeä päänsä johonkin tuntemattomaan. :D

Toinen mitä olen miettinyt, on että ostaisin sieltä maata itselleni. Juurikin jostain rannalta. 60 000 eskoa maksaisi tönö ja tontti pihoineen ja autokatoksineen. Ellei minulle sitten puhuttu ihan paskaa. Mutta maksoi mitä maksoi, sinne haluan. Sinne myös menen ensi vuonna, marraskuussa.

PÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ............Pitäs rueta valmistaa tonnikalapihvejä, onks kukaan maistanu?

PÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ............Pitäs rueta valmistaa tonnikalapihvejä, onks kukaan maistanu?

Olen maistanut ja myös valmistanut. Älä paista liikaa.

Huomenta vaan. Olen koko yön lukenut jotain blogia missä paasataan tulevasta kolmannesta maailmansodasta. Olen jo sen verran väsy/sekaisin, että uskon sen tapahtuvan seuraavan vuoden aikana.... :david::arvi:

Selkääkin särkee. Auto pitää kummallista ääntä. Uskon että potkut tulee töistä tämän vuoden lopussa. Olen syönyt liian vähän proteiinia viimeisen vuorokauden aikana. Amy Winehousella on vitun hyvä levy! Kohta pitäis tehdä töitä. Kohta pääsee pois töistä. Tänään on parempi päivä kuin eilen.

Tulee lama ja kaikki saavat potkut töistä, syttyy kolmas maailmansota ja Amy Winehouse kuolee huumeisiin.

Tulee olemaan paska vuosi.

Huomenta! :haart:
Mitens on aamu käynnistynyt?

Hohoo, Dinho alkaa olee tosissaan. Rupeet vaan portugalia opiskelees ja pistää rahaa syrjään, sulla on tässä monta hyvää vuotta edessä. :D

Back
Ylös Bottom