Aijoo...
teki mieli kirjottaa :molo: mut en sit kirjottanutkaan...
Ja tosta tulikin mieleen että salil aina kun on kova sarja ni huudan KYRPÄ! mut en vissii kauhee lujaa ehkä...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aijoo...
teki mieli kirjottaa :molo: mut en sit kirjottanutkaan...
Käsket sitä tulemaan sinne ja vetelet raipalla perseelle.
No kun oon jotenkin menettänyt otteeni siitä ja käskeminen ei enää auta.............. :wall:
Olen kyynikko.
Sillä on toiset tuherot mielessä! Tai sit se on homppi.. sano sille et vedät sitä vyödildol nii ehkä se sit tulee?

En mä usko, että se on hompiks kääntynyt. Saattaa olla jotain muuta sutinaa, mutta eihän se voi olla yhtä hyvä kun mä????????![]()
Mulla olis kaljaa kaapissa. Meikit naamalle ja tänne hompit? :haart:
huomenta karvanaamat!
No kun oon jotenkin menettänyt otteeni siitä ja käskeminen ei enää auta.............. :wall:
Olen kyynikko.
Kun en ole vielä keksinyt, millä sinut sulattaisin! :haart: :(Kimsson houkuttelee po(i)kia kylmällä kaljalla, söpöö :D
Olen kuin pala suklaata, pieni pala suuhun ja anna sulaa kielen päälle ;) :haart:Kun en ole vielä keksinyt, millä sinut sulattaisin! :haart: :(
ota sen verran ettei pelota ajaaTekis mieli juoda olutta mutta pitäs ajaa autoa. Kompromissejä?

ota sen verran ettei pelota ajaa![]()
puhallat omaan nyrkkiin ja sanot että 0,5 ja lähet helvetin kyytiä kotia kohtiHyvä vinkki! Mut mitäs mä poliisisetälle kerron kun hönkäsen pillin rikki?
puhallat omaan nyrkkiin ja sanot että 0,5 ja lähet helvetin kyytiä kotia kohti
... tai sitten vaan suosiolla menet taksilla :D