Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No sulla on perse sitte jossai muualla, tai sitte oot sheivannu navan ympäriltä, HÖLMÖ HAHA!!!

Itellä noi tutkimusmatkat tonne alakertaan sheivin kanssa eioo menny aina iha putkee niinku sigusta voi huomata ni en uskalla ees ajatella mitä tuhoo tekis ajella papanaluukun ympäristö.

^Ihan silleen ku mistä tahansa muualtakin.:D
No siis kyykkyasennossa ihan helposti..

Kyykkää sää ni mää sutasen!

Tiputin muute eile salil saippuan suihkus, tuli sellane James Bond tunnari mielee TÄN TÄN TÄÄÄÄN!

Ei kai naisille kasva perseeseen karvaa???? Wtf :confused:

Mut toi FST-läppä oli vuoden paras :lol2:

Ei kai naisille kasva perseeseen karvaa???? Wtf :confused:

Mut toi FST-läppä oli vuoden paras :lol2:

Joillekin kasvaa joillekin ei. Aika yleistä mun kokemuksen mukaan. Miksei kasvais?:confused:

Noh oman kokemuksen mukaan ei.... :) Tosin muiden naisten perseistä onkin vaan näköhavaintoja, niin vaikee sanoa..?

Kohta 29h hereillä. Vielä ainakin tunti pitäisi kituutella, sitten ansaituille unille...

Itse en tosiaan koskaan oo bongannut naisihmisen pepusta karvoja..

Johtuiskohan siitä että oon nähnyt naisen takapuolen vain vaatteisiin verhottuna.

Ei johdu.

Tosin muiden naisten perseistä onkin vaan näköhavaintoja, niin vaikee sanoa..?
No valehtele nyt edes meille että oot päässy hipeltäänkin..

Noh oman kokemuksen mukaan ei.... :) Tosin muiden naisten perseistä onkin vaan näköhavaintoja, niin vaikee sanoa..?
No mutta onko nuo näköhavainnot kuinka lähietäisyydeltä? Eihän se pyllyreikäkään näy kun sellasessa asennossa että on pyllyposket "avoinna".:D Seistessä en minäkään ole kellään nähnyt.;) Nimimerkillä "lähikontaktissa kohteeseen"

Haha.

Ku muute nostin sen saippuan ni tein sellase homohtavan niiauksen vähäku muijat nostaa jotai lyhyt mekko pääl, mitehä toi saippua kuuluis nostaa suihkus? En kyl mitää SJMV:tä ala sielä tekeen ettei joku käänny ja saa slaagia.

Tämänpäivän aiheet: Kuntosalin suihkuetiketti kuntoon ja perskarvat.

Bai bai keijot.. lähen kattoon kämppää!

Mä just pääsin himaan. Mietin tässä, pitäiskö mun mennä nukkuu vähäks aikaa...?

Uwish, en epäile ettetkö olis asiantuntija ;)

Without warning, we take everything
Undaunted in this suffering
The dark forces surround everything
Make it impossible to see

Take their hope away
Take their life away
Leave them nothing left inside

Onpas ankea olo..

Back
Ylös Bottom