Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Käsket sitä tulemaan sinne ja vetelet raipalla perseelle.

No kun oon jotenkin menettänyt otteeni siitä ja käskeminen ei enää auta.............. :wall:

Olen kyynikko.

No kun oon jotenkin menettänyt otteeni siitä ja käskeminen ei enää auta.............. :wall:

Olen kyynikko.

Sillä on toiset tuherot mielessä! Tai sit se on homppi.. sano sille et vedät sitä vyödildol nii ehkä se sit tulee?

Sillä on toiset tuherot mielessä! Tai sit se on homppi.. sano sille et vedät sitä vyödildol nii ehkä se sit tulee?

En mä usko, että se on hompiks kääntynyt. Saattaa olla jotain muuta sutinaa, mutta eihän se voi olla yhtä hyvä kun mä???????? :hyper:

En mä usko, että se on hompiks kääntynyt. Saattaa olla jotain muuta sutinaa, mutta eihän se voi olla yhtä hyvä kun mä???????? :hyper:

Jaaa.. paha mennä sanomaan kun en ole ajanut kumpaakaan laitetta.

EDIT: Vai olenko? O.o Olitko sä sillon marraskuus se siel baaris?

No sepä se. Nyt lähen tonne tehtaaseen.

Mulla olis kaljaa kaapissa. Meikit naamalle ja tänne hompit? :haart:

Kimsson houkuttelee po(i)kia kylmällä kaljalla, söpöö :D

Olen kyynikko.

Painat kovemmin päälle, strap-onilla vaan takaapäin ja samalla pidät pyykkipoikia sen nänneissä.

o_O

On wtf-olo, juu. Nyt aamupalaa.

Kun en ole vielä keksinyt, millä sinut sulattaisin! :haart: :(
Olen kuin pala suklaata, pieni pala suuhun ja anna sulaa kielen päälle ;) :haart:

Tekis mieli juoda olutta mutta pitäs ajaa autoa. Kompromissejä?

japkollaha melkone avautuminen ollu aamulla :hyvä:

...jos nyt ymmärsin mistä henkilöstä puhuit niin voin sanoa että se ei juokse ku yhen mulkun perässä koko loppuelämäsä.. ei pääse oikein yli siitä jantterista :down:

..nii ei tässä muuta, jatkakaa :D

puhallat omaan nyrkkiin ja sanot että 0,5 ja lähet helvetin kyytiä kotia kohti

... tai sitten vaan suosiolla menet taksilla :D

Juoksutaksi!

Back
Ylös Bottom