Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
no mitä helevettiä :DMiks Yle FST:ltä tulee ruotsinkieliset selostukset vaikka kaikki asetukset ovat suomeks?
Tekis mieli juoda olutta mutta pitäs ajaa autoa. Kompromissejä?

Sanasi ovat kuin raikas tuulahdus kesäisellä niityllä, kaunista... Niin herkkää ja samalla viettelevää. Kaltaisesti viettelä nainen tietää, ettei sinua noin vain nautita pieninä paloina. Pitää saada lisää. Jo sanasi viettelevät kuin huume, jonka tunne sulattavan sisältäpäin. Mitä on tämä palo? Miksi saat minut tuntemaan näin?Olen kuin pala suklaata, pieni pala suuhun ja anna sulaa kielen päälle ;) :haart:
Sinä olet se kesäinen niitty ja minä se tuulahdus ja aamukaste. Hyväilen sinua hellillä henkäyksilläni. Aamulla lepään pisaroina ympärilläsi ja katoan kun päivä valkenee. Silti minä palaan aina joka aamu luoksesi ja sinä tiedät sen. Se palo on se tieto, että me kuulumme yhteen vaikka välillä erossa olemme.... :haart: :haart:Sanasi ovat kuin raikas tuulahdus kesäisellä niityllä, kaunista... Niin herkkää ja samalla viettelevää. Kaltaisesti viettelä nainen tietää, ettei sinua noin vain nautita pieninä paloina. Pitää saada lisää. Jo sanasi viettelevät kuin huume, jonka tunne sulattavan sisältäpäin. Mitä on tämä palo? Miksi saat minut tuntemaan näin?
:haart:
Sama..Voi taivas että oli ruma valkovenäläinen painonnostaja mimmi olympialaisissa. Luulin sitä aluks mieheks mut sit se oliki(kuulemma?) nainen?![]()
Jokainen henkäyksesi vavisuttaa minua, tunnen kuinka niityn heinät huojuvat huokauksesi voimasta, siitä syvästä rakkauden tunteesta, joka sinusta huokuu. Olet se aamuinen kaste. jonka voimin jaksan halki päivän kuihtumatta, uupumatta kaipauksen alla. Päivät ilman läheisyyttä ovat pitkiä, polttavan kirkkaita mutta samalla niin harmaita. Missä ovat kaikki värit? Illan saapuessa tunnen kuinka maailmani herää taas henkiin, tunnen kuinka auringon laskiessä viileys hyväilee ihoani. Oletko saapuva luokseni jälleen? Joka ilta sinua odotan, pelkään jos et tulekkaan. Samalla kuitenkin tunne sisälläni jotain, joka antaa luottamusta ja voimaa odottaa sinua. Tunnen sinut sydämessäni aina. Sinä olet se illan viileä voima, joka tekee päivistä elämisen arvoisia. :haart:Sinä olet se kesäinen niitty ja minä se tuulahdus ja aamukaste. Hyväilen sinua hellillä henkäyksilläni. Aamulla lepään pisaroina ympärilläsi ja katoan kun päivä valkenee. Silti minä palaan aina joka aamu luoksesi ja sinä tiedät sen. Se palo on se tieto, että me kuulumme yhteen vaikka välillä erossa olemme.... :haart: :haart:
Jokainen henkäyksesi vavisuttaa minua, tunnen kuinka niityn heinät huojuvat huokauksesi voimasta, siitä syvästä rakkauden tunteesta, joka sinusta huokuu. Olet se aamuinen kaste. jonka voimin jaksan halki päivän kuihtumatta, uupumatta kaipauksen alla. Päivät ilman läheisyyttä ovat pitkiä, polttavan kirkkaita mutta samalla niin harmaita. Missä ovat kaikki värit? Illan saapuessa tunnen kuinka maailmani herää taas henkiin, tunnen kuinka auringon laskiessä viileys hyväilee ihoani. Oletko saapuva luokseni jälleen? Joka ilta sinua odotan, pelkään jos et tulekkaan. Samalla kuitenkin tunne sisälläni jotain, joka antaa luottamusta ja voimaa odottaa sinua. Tunnen sinut sydämessäni aina. Sinä olet se illan viileä voima, joka tekee päivistä elämisen arvoisia. :haart:
Sanasi ovat kuin raikas tuulahdus kesäisellä niityllä, kaunista... Niin herkkää ja samalla viettelevää. Kaltaisesti viettelä nainen tietää, ettei sinua noin vain nautita pieninä paloina. Pitää saada lisää. Jo sanasi viettelevät kuin huume, jonka tunne sulattavan sisältäpäin. Mitä on tämä palo? Miksi saat minut tuntemaan näin?
:haart:
Karvatonta persettä tekis mieli.Minne on kaikki kunnon persepojat kaikonneet?
Karvatonta persettä tekis mieli.
En oo muuten ikinä nähnyt sellasta kunnolla karvasta naispersettä. Sheivaako naiset peppunsa, vai eikö niille vaan kasva karva sinne?

Tuota mäkin oon miettinyt.. Pallienkin sheivaus aiheuttaa tarpeeksi tuskaa ja päänvaivaa.Miten helvetissä perseen voi sheivata?