Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä oon käyny joskus jossain baarissa Hämeenlinnassa... Mutta en kyllä muista reissusta muuta, kun että löin jotain kundia tanssilattialla kun se kaato bisset mun päälle, sen jälkeen kävin alakerran vessassa oksentamassa ja sitten nukahdin pöytään. Poke talutti mut pihalle... En muuten koskaan saanut mun takkia, koska narikkalappu oli hävinnyt!

Mutta tämä oli villissä nuoruudessa, enäähän en käytä alkoholia. Ai miksi? No, koska se ei kaikille sovi... :rolleyes:

:hyper:

Mua vähän pelottaa mitähän yliopistossa joskus meno on, nyt jo tuntuu että kiihtyy jengillä vaan tämä "biletys".

Mua vähän pelottaa mitähän yliopistossa joskus meno on, nyt jo tuntuu että kiihtyy jengillä vaan tämä "biletys".
Jollain teekkareilla se biletys lähtee varmaan jo ihan käsistä... :D

Joo mä luulen, että se oli Metropoli!

Mulla vain huonoja kokemuksia Hämeenlinnan baareista, Metrossa oksennellut pöydille ja kukkaruukkuun, luulin iskemään tullutta naista tarjoilijaksi, poke uhkasi heittää ulos kun pidin farkkuliiviä, rock townissa join liikaa jägermaisteria ja filmi poikki ja Ranta kassulla iltavapailla liikaa 0,9 oluita ja pihan laatoitus...

Jollain teekkareilla se biletys lähtee varmaan jo ihan käsistä... :D

Kivat 5 vuotta varmaan tulee:D

:dance2:

Tossa perjantaina menin keskustassa ostamaan kaupasta vettä noin kello 14.00. Jotkut skidit meni juttelemaan jollekkin deekulle, mietin että mitähän noi oikein puhelee.
Sitten deeku lähti kauppaan menemään, seurasin sitä. Osti kaljaa ja tupakkaa ja heitti kaikki muovipussiin, sitten deeku anto pussin pojille. Repesin täysin, pojat katto mua aika pahasti kun huomasivat että nauroin niille.

Tossa perjantaina menin keskustassa ostamaan kaupasta vettä noin kello 14.00. Jotkut skidit meni juttelemaan jollekkin deekulle, mietin että mitähän noi oikein puhelee.
Sitten deeku lähti kauppaan menemään, seurasin sitä. Osti kaljaa ja tupakkaa ja heitti kaikki muovipussiin, sitten deeku anto pussin pojille. Repesin täysin, pojat katto mua aika pahasti kun huomasivat että nauroin niille.
No hei, pojat lokitti!

Ai niin, multa kysyttiin papereita torstaina kun ostin Siwasta simaa... :jahas:

Tai 6, mikäli biletys venähtää. :kippis1:

Ei saa venähtää:D Pitemmän päälle max. 1 kerta viikkoon with alcohol. Siellä on onneks sellasta opiskeltavaa mikä oikeesti kiinnostaa...

Joo mä luulen, että se oli Metropoli!

Ja se oli muuten minä ketä sä löit! Mut ei se mitään.. mä tykkään vähän rajummasta.

No hei, pojat lokitti!

30-vuotiaana jos vielä kysyy niin on varmaan mielipide muuttunu aikalailla:D Oon ostanu nytten 3 kertaa kaljaa ja kertaakaan kysytty henkkareita, alkossakin olin vähällä selvitä ilman paprujen näyttämistä kanssa...

Kauhee nälkä vaikka äskön söin. Nyt soi irlantilaista musiikkia, kaikissa biiseissä lauletaan viinasta tai naisista.

30-vuotiaana jos vielä kysyy niin on varmaan mielipide muuttunu aikalailla:D Oon ostanu nytten 3 kertaa kaljaa ja kertaakaan kysytty henkkareita, alkossakin olin vähällä selvitä ilman paprujen näyttämistä kanssa...

Kauhee nälkä vaikka äskön söin. Nyt soi irlantilaista musiikkia, kaikissa biiseissä lauletaan viinasta tai naisista.
Aletaanko kavereiksi!!!

Siis mä tarkotin kyllä sitä, että eikö simaa saa enää ostaa kuka vaan??? Kyllä me lapsena ostettiin simaa ja niitä "alkoholittomia" siidereitä ihan huoletta.

Kivaahan se vaan on näyttää nuorelta, mutta se kassa tais vähän loukkaantua kun repesin päin naamaa...

Multa kysyttiin papereita tänään alkossa kun ostin jotain settiä ja sen jälkeen vielä lidlissä kun ostin kaljaa. Olen parin viikon päästä 26. Hyvin säilynyt tai jotain...

Taidat itsekkin kuunnella?:D
No itseasiassa en tällä hetkellä mutta parempaa ei kyllä musiikki maailmasta löydy kuin irkkufolkki, jos siis irlantilaisella tarkoitat tradi folkkia etkä esim. U2:ta.:D

Hämeenlinnan lähistöltä. Useimmiten nähty poliisilaitoksen putkassa tai sammuneena Linnanpuistossa.

Mulla vain huonoja kokemuksia Hämeenlinnan baareista, Metrossa oksennellut pöydille ja kukkaruukkuun, luulin iskemään tullutta naista tarjoilijaksi, poke uhkasi heittää ulos kun pidin farkkuliiviä, rock townissa join liikaa jägermaisteria ja filmi poikki ja Ranta kassulla iltavapailla liikaa 0,9 oluita ja pihan laatoitus...

Oletteko molemmat hämäläisiä?
Päijät-Häme vai Kanta-häme?

No itseasiassa en tällä hetkellä mutta parempaa ei kyllä musiikki maailmasta löydy kuin irkkufolkki, jos siis irlantilaisella tarkoitat tradi folkkia etkä esim. U2:ta.:D

Nyt soi whiskey in the jar, eli en kuuntele U2:D

Back
Ylös Bottom