Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No niin, oot jo voiton puolella, nyt vielä pienet voimienkeruut tohon hommaan ja saat sen valmiiks :hyper:
Sä se jaksat aina kannustaa meitä koululaisia! :haart:

Juon kaljaa, kuunteleen Paramorea ja katselen Palinin tyynenmeren kierrosta, mitä sitä muuta lauantai iltana tarvitsee?

hayleywilliams.jpg

No vittu, kiinnihän se oli. Ei vissii tarpeeks pieni kauppa sitten. ABC:lle tai Siwaan on paha lähtee kävellen ku on nii kaukana.. kai mä sit avaan viinakaapin.

Paramorea..? *tirsk*

Okei, vaikka niillä onkin tosi hyvännäköinen laulaja, niin ei sitä renkutusta jaksais vapaaehtoisesti kuunnella :D

Mistäpäin jawhead on, jos saa udella?

Paramorea..? *tirsk*

Okei, vaikka niillä onkin tosi hyvännäköinen laulaja, niin ei sitä renkutusta jaksais vapaaehtoisesti kuunnella :D
Usko tai älä, en kuuntele laulajan takia, tuollainen kevyt Paramore on vaan niin loistavaa, varsinkin tietyssä mielentilassa. Mutta makunsa kullakin toki.

Mistäpäin jawhead on, jos saa udella?

Hämeenlinnan lähistöltä. Useimmiten nähty poliisilaitoksen putkassa tai sammuneena Linnanpuistossa.

Hämeenlinnan lähistöltä. Useimmiten nähty poliisilaitoksen putkassa tai sammuneena Linnanpuistossa.
Asia selvä enpä ole sinne pitkään aikaan eksynyt, lukuun ottamatta Wanaja festivalia. Täältä hieman etelämmästä niin pitkä matka.

Jee jee! Vois itekin painella tänään linnapuistoon känniparkkiin katteleen kaiken maailman teinejä. Siitä sitten matka jatkuu johonkin baariin, kuten metroon... Tai sitten ei. Sinne en mene alle kolmen promillen kaasussa.

Jee jee! Vois itekin painella tänään linnapuistoon känniparkkiin katteleen kaiken maailman teinejä. Siitä sitten matka jatkuu johonkin baariin, kuten metroon... Tai sitten ei. Sinne en mene alle kolmen promillen kaasussa.
Mää en kusekkaan metroon päin alle kolmen promillen tumussa. :D

Siirryn viskiin...

Hannibal on kuulemma hyvä mesta, pitääkö paikkaansa? :dance2:

Mä oon käyny joskus jossain baarissa Hämeenlinnassa... Mutta en kyllä muista reissusta muuta, kun että löin jotain kundia tanssilattialla kun se kaato bisset mun päälle, sen jälkeen kävin alakerran vessassa oksentamassa ja sitten nukahdin pöytään. Poke talutti mut pihalle... En muuten koskaan saanut mun takkia, koska narikkalappu oli hävinnyt!

Mutta tämä oli villissä nuoruudessa, enäähän en käytä alkoholia. Ai miksi? No, koska se ei kaikille sovi... :rolleyes:

Janpa 18v pistää elämän risaseks? ;)

Kaljan just korkkasin tässä, kohta tulee pari kaveria tänne ja sitten vähän ennen 11 lähdetään klubeilemaan:dance:

Ens viikonloppuna mä lähden kyllä mökille niin ei tule tällästä paheellista elämää vietettyä:jahas:

Hannibal on kuulemma hyvä mesta, pitääkö paikkaansa? :dance2:

No ei se nyt mikään hyvä mesta ole mutta menettelee. Ennen jotain puolta kasia pääsee ilmatteeks sisään ja keskiviikkona plus joku muu päivä siel on strippari. Ennen se oli vakiomesta mutta sit tuttu portsari lopetti siel.. :(

Join trappistin, avasin fostersin. Mitähän seuraavaksi? Ehdotuksia. Löytyy kaljaa, baileysia, jellonaa, batteryä, ural mochaa, kossu cranberryä, lonkkua. Pistetäänkö kaikkea sekaisin ja katsotaan kauanko pysyy sisällä?

Kaikkia sekasin!

Ite meinasin että vedän ton kossulekan ykkösellä huiviin jonka jälkeen lukitsen itteni ulos ja teippaan puhelimen ottaan ja videokuvaus päälle.

EDIT: Qanin tarina kuulostaa ihan metropolireissulta.

Back
Ylös Bottom