En nyt näköjään itsekään päässyt tuolista pois ja kohta pitäis mennä jo nukkumaan. :(_|omppa, pururata kuulostaa hyvältä. Jaksaisinpa itsekin..
EDIT; ei kettu kyl mä nyt lähen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En nyt näköjään itsekään päässyt tuolista pois ja kohta pitäis mennä jo nukkumaan. :(_|omppa, pururata kuulostaa hyvältä. Jaksaisinpa itsekin..
Teletapit?Katson just leffaa, jossa ei oo puoleenväliin mennessä puhuttu paria lausetta enempää.
Joo ei sovi alkaa luuseroimaan. Ja keksiin tekosyitä :DEn nyt näköjään itsekään päässyt tuolista pois ja kohta pitäis mennä jo nukkumaan. :(
Jos se sai uuden auton jo ja kaahailee sillä pitkin katuja.Missä Alyssa on? :(
Mun oli tarkoitus mennä kauppaan. En jaksa.En nyt näköjään itsekään päässyt tuolista pois ja kohta pitäis mennä jo nukkumaan. :(
Aika lähelle.Teletapit?
Rambot oon nähnyt kaikki neljä, mutta Commandoa en. Haluaisin nähdä.commando tai rambo :D Vois kattoo tänään taas vaihteeks ku John laittaa Burman ojennukseen :D
Missä Alyssa on? :(
Jos se sai uuden auton jo ja kaahailee sillä pitkin katuja.
en tiä minkä merkkinen tai mitään ku en ehtiny kattoo mut se oli ihana. Mut kuski oli ruma.John Rambo vai John Matrix?
Saisinki :D tänään ku olin pihalla ni siitä meni ohi sellanen NIIIIIIN kuuma avoautoen tiä minkä merkkinen tai mitään ku en ehtiny kattoo mut se oli ihana. Mut kuski oli ruma.
Se pilaa jo melkein kyllä auton. Ei kuski saa olla ruma, muuten hienon auton käyttötarkoitus muuttuu jatkeeksi :DMut kuski oli ruma.
Juuri näin! Siks mulla on vanha auto ;)Kauniit ja komeat ihmiset ajavatkin vanhoilla rumilla ritsoilla, koska eivät tarvitse munan/egonjatkeita.
;)
Kauniit ja komeat ihmiset ajavatkin vanhoilla rumilla ritsoilla, koska eivät tarvitse munan/egonjatkeita.
;)
Se pilaa jo melkein kyllä auton. Ei kuski saa olla ruma, muuten hienon auton käyttötarkoitus muuttuu jatkeeksi :D
Koska sinä kuulut wtf-ketjuun :oHäh miks sä kaipaat mua? :wtf:
Koska sinä kuulut wtf-ketjuun :o
Alyssa, koska tulet Gymille toimimaan mun lisäpainona etunojapunnerruksessa? Eli kiipeet tukevasti mun selän päälle ja mä punnerran tai ainakin yritän punnertaa.
Stander kiipee sun selkääs ;)No emmä sit ainakaan uskalla sen selkään kiivetä.