Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
itekki koitan tässä vähä virkistäytyä... kohta salille ja sitte hyppyrimäen portaita juoksemaanok, mul ei oo ikinä ollu ni vastauskin oli vaan kavereitte mielipiteistä.
Huh, kun taas väsyttää :(

Osta Sonyn Atrac3-toistava. Parempia kuin iPodit tai normi mp3:set. Laitetaan vielä IMO perään, niin ei joku Applen paskajaakko putoa tuolilta järkytyksestä.Hei! Kertokaa! Hätätilanne!
Ostanko iPodin vai "tavallisen" mp3-soittimen?
itekki koitan tässä vähä virkistäytyä... kohta salille ja sitte hyppyrimäen portaita juoksemaan
varmaan heitän lusikan nurkkaan joten oli kiva tuntea![]()
Kylläpäs ne nyt kovin ottaa itseensä. Meinaa joku viedä oman elämän käsistä!
Jooh, juttelen Miken kanssa irkissä(mun vaihtoehto wtf-tredille) enempi ettei tarvi häiritä täällä.
edit. Stander: vai että ihankuin pikkutyttö :lol2:

tutkimattomat ovat herran siemen-tiehyet.Oli kiva, kuolit liian nuorena, mutta tutkimattomia ovat herran tiet :D
En voi itselleni mitään. Munmielestä tää tredi on vaan niin turha. Tarkoitus on siis kysyä Mikeltä, että poistaako vaiko eikö poista ja jos ei poista niin mulla ei oo mitään valittamista enää sitten. Eli siis mun mielipiteestä tää tredi ei poistu(tuskin ees poistuu) vaan ylläpidon.Ohan toi nyt ihan vitun naurettavaa et sä otat noin vakavasti ku SUN mielestä tää on turha tredi
Meinaatko että sun mielipide ja halu olla käyttämättä/näkemättä koko ketjua on jotenkin parempi kuin muiden? Täällä on paljon lukijoita ja kirjottajia kuitenkin.
Enkä väitä et kaikki tästä tykkää mut eipähän rupee valittaa ku ei tää kenenkään pakkiksen selailua häiritse.
Voi että pientä poloista. Juttelet Mikelle, kun ei uni tuu silmään, jossei tyhmät kiusaajapojat saada täältä pois pikku-Weakille traumoja aiheuttamasta.Jooh, juttelen Miken kanssa irkissä(mun vaihtoehto wtf-tredille) enempi ettei tarvi häiritä täällä.
Ethän pahastu, kultaseni?Stander: vai että ihankuin pikkutyttö :lol2:
En voi itselleni mitään. Munmielestä tää tredi on vaan niin turha. Tarkoitus on siis kysyä Mikeltä, että poistaako vaiko eikö poista ja jos ei poista niin mulla ei oo mitään valittamista enää sitten. Eli siis mun mielipiteestä tää tredi ei poistu(tuskin ees poistuu) vaan ylläpidon.
ei kyllä mene mun pieneen päähän se että miks sie ees kysyt mikeltä tommosta että haluaako se poistaa tämän ketjun? eri asia olisi jos tämä loukkaisi jotakin tai tästä olisi muille käyttäjille haittaa.En voi itselleni mitään. Munmielestä tää tredi on vaan niin turha. Tarkoitus on siis kysyä Mikeltä, että poistaako vaiko eikö poista ja jos ei poista niin mulla ei oo mitään valittamista enää sitten. Eli siis mun mielipiteestä tää tredi ei poistu(tuskin ees poistuu) vaan ylläpidon.

itse olen kyllä vähän sorkkinut...Ja onko ne nyt niin tutkimattomia.. :D

Kyseessä oleva pikku tyttönen on kerennyt ruikuttamaan turhanpäiväistä paskaa kyseiseen ketjuun mielin määrin.Pyydä samalla sulkee yö- ja kännitredinki ku kerta nekin on ihan yht turhia.
Sanos muuta.Ääliömäistä valitusta.