Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En nyt näköjään itsekään päässyt tuolista pois ja kohta pitäis mennä jo nukkumaan. :(

EDIT; ei kettu kyl mä nyt lähen.
Mun oli tarkoitus mennä kauppaan. En jaksa.

Teletapit?
Aika lähelle.

commando tai rambo :D Vois kattoo tänään taas vaihteeks ku John laittaa Burman ojennukseen :D
Rambot oon nähnyt kaikki neljä, mutta Commandoa en. Haluaisin nähdä.

Kumpi on kovempi jätkä, John Rambo vai John Matrix?

Missä Alyssa on? :(

Häh miks sä kaipaat mua? :wtf:

Jos se sai uuden auton jo ja kaahailee sillä pitkin katuja.

Saisinki :D tänään ku olin pihalla ni siitä meni ohi sellanen NIIIIIIN kuuma avoauto :kuola: en tiä minkä merkkinen tai mitään ku en ehtiny kattoo mut se oli ihana. Mut kuski oli ruma.

Saisinki :D tänään ku olin pihalla ni siitä meni ohi sellanen NIIIIIIN kuuma avoauto :kuola: en tiä minkä merkkinen tai mitään ku en ehtiny kattoo mut se oli ihana. Mut kuski oli ruma.

Kauniit ja komeat ihmiset ajavatkin vanhoilla rumilla ritsoilla, koska eivät tarvitse munan/egonjatkeita.

;)

Kauniit ja komeat ihmiset ajavatkin vanhoilla rumilla ritsoilla, koska eivät tarvitse munan/egonjatkeita.

;)

Yhdelläkään mun miehistä ei muuten ole ollut mitään kovin hienoa autoa. Yhdellä ei ole edes autoa ollenkaan, ajaa pyörällä :lol2:

Se pilaa jo melkein kyllä auton. Ei kuski saa olla ruma, muuten hienon auton käyttötarkoitus muuttuu jatkeeksi :D

Totta.

Koska sinä kuulut wtf-ketjuun :o

Mitäköhän tostakin nyt pitäis ajatella :jahas: Mul on sentään hyvä syy olla nolife.

Alyssa, koska tulet Gymille toimimaan mun lisäpainona etunojapunnerruksessa? Eli kiipeet tukevasti mun selän päälle ja mä punnerran tai ainakin yritän punnertaa.

Alyssa, koska tulet Gymille toimimaan mun lisäpainona etunojapunnerruksessa? Eli kiipeet tukevasti mun selän päälle ja mä punnerran tai ainakin yritän punnertaa.

Et kummiskaan jaksa.

Stander jaksaa mitä vain, milloin vain, ja kuinka pitkään tahansa.

Stander on eläin, petojen peto, sankarien sankari, rakkauden lähettiläs, joka syöksee seipäänsä pahaa-aavistamattomiin neitosiin kuin lyijykynän auton pakoputkeen.

tai poikasiin, mitä ny sattuu eteen tulemaan.
On mul yks kotivideo missä stander jahtaa kiimasena vuohta lapsille tarkotetussa eläinpuistossa. Ikävä katsoa ku lapset itkee ja kenelläkään ei oo kivaa.. :(

No emmä sit ainakaan uskalla sen selkään kiivetä.

Mitä hompit? Ei oo viel tonnit paukkunu.. :D

Back
Ylös Bottom