Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

se kiipeekin sun selkään ennenku ehdit sanoa että "mihin vittuun se nyt katos" :D
Äkkiä sul onki DP menossa.. ;) Ja sit ku reinzell tulee jalkaprässin takaa piilosta ni se onki 3-1.
Ja sit huomaat et sua kuvataan ja seuraavaks ootki jallun kannessa "lutkat salilla"-osion päätähtenä, sit sun kaikki sukulaiset halveksuu sua ja rupeet käyttää kokaiinia sen takia että elämä ois helpompaa. Jossain vaiheessa koukku on niin paha että rupeet hankkii vähän "lisätienestiä" 50v, puoli-impojen liikemiesten kanssa niitten avomersussa jossain teollisuusalueella.
Sit, kun oot vanhempi, eli 21, vedät itses hirteen halvassa hotellihuoneessa Jack daniels pullo ainoana seurana.

Et kummiskaan jaksa.
Kehtaatkin epäillä kykyjäni, moukka. Löisin sinua, ellet olisi A.) nainen B.) minua vahvempi.
Stander jaksaa mitä vain, milloin vain, ja kuinka pitkään tahansa.

Stander on eläin, petojen peto, sankarien sankari, rakkauden lähettiläs, joka syöksee seipäänsä pahaa-aavistamattomiin neitosiin kuin lyijykynän auton pakoputkeen.
Flattery is my abhorrence.
Fuhrer sanoi:
On mul yks kotivideo missä stander jahtaa kiimasena vuohta lapsille tarkotetussa eläinpuistossa. Ikävä katsoa ku lapset itkee ja kenelläkään ei oo kivaa.
Olin tuolloin nuori ja tietämätön. Mistä vitusta nyt sattuisin tietämään, että vuohet on kiellettyjen kokeilujen listalla?

se kiipeekin sun selkään ennenku ehdit sanoa että "mihin vittuun se nyt katos" :D
Äkkiä sul onki DP menossa.. ;) Ja sit ku reinzell tulee jalkaprässin takaa piilosta ni se onki 3-1.
Ja sit huomaat et sua kuvataan ja seuraavaks ootki jallun kannessa "lutkat salilla"-osion päätähtenä, sit sun kaikki sukulaiset halveksuu sua ja rupeet käyttää kokaiinia sen takia että elämä ois helpompaa. Jossain vaiheessa koukku on niin paha että rupeet hankkii vähän "lisätienestiä" 50v, puoli-impojen liikemiesten kanssa niitten avomersussa jossain teollisuusalueella.
Sit, kun oot vanhempi, eli 21, vedät itses hirteen halvassa hotellihuoneessa Jack daniels pullo ainoana seurana.

Tossa olis jotain rappiollisen kaunista :haart:
Mut emmä hirteen, mieluummin pillereillä ja jackilla.

e.
Kehtaatkin epäillä kykyjäni, moukka. Löisin sinua, ellet olisi A.) nainen B.) minua vahvempi.

:D Hei stander muuten etsä koskaan ole käynyt missään Gymin jumpissa?

Olin tuolloin nuori ja tietämätön. Mistä vitusta nyt sattuisin tietämään, että vuohet on kiellettyjen kokeilujen listalla?

Ei ne olekkaan, itse odotin vuoroani siinä kiltisti housut jalassa sony kuvausvalmiina ja ajattelin sit tehä videon sun jälkipolville.
Etkä kuitenkaan muistanu et meidän piti vast sit "päästä pukille" :D ku kaikki lapset oli lähteny, ei vaan kärsivällisyys riittäny pojalla kun himot oli kovat..

Mä lähen lataamoon... Katotaan huomenna taas kullat...
Mitäs mun kullille kuuluu?

kaikil hei terkkui, Stonarillekki Turkkusee...
Ja Fuhrerille...

Mozooooooooo.

Etkä kuitenkaan muistanu et meidän piti vast sit "päästä pukille" :D ku kaikki lapset oli lähteny, ei vaan kärsivällisyys riittäny pojalla kun himot oli kovat..
Aivan, aivan.

Taitaa olla itse Minotauroskin meidän kaltaisten sekasikiöiden luoma äpärä...? Joku nussi härkää Kreikassa ja siitä se sitten lähti...

minotaurus.jpg

^Meinaatko tänään taas käydä polkee naapurin emäntää?

E: Ziisus mikä kunto minotauruksella!
Tommosia mun mälleistä syntyy nielun kautta nautittuna, en oo hannannu viel kokeillaa waginan kautta, ties mikä perkele sielt karkaa silmille :wtf:

E2: piru että tykkään tommosista vihan täyttämistä katseista millä ei ole koko universumista sillä hetkellä mitään muuta kuin tuhoaminen mielessä.

Mitä vaan mis on hole :D

"niin kauan kuin on reikiä, on toivoa" - Pera Pervo
Niinpä. Myrkky-lehteä pitäis luetuttaa kouluissa äikän tunneilla. Sieltä opin kaiken viisauden, joka minussa elää.
:D Hei stander muuten etsä koskaan ole käynyt missään Gymin jumpissa?
En. Ei kehtaa, kun en kuiteskaan saa jöpötystä kuriin kaikkien houkutusten keskellä.

Fuhrerilla on yli 20 postia per päivä.. Enemmän kuin Mikellä. Onkohan kukaan pakkislainen yhtä -öh- ansioitunut viestittelijä..?

Niinpä. Myrkky-lehteä pitäis luetuttaa kouluissa äikän tunneilla. Sieltä opin kaiken viisauden, joka minussa elää.
Muistan kun pienenä (ehkä 5-vuotiaana, juuri lukemaan oppineena) luin hoitotädin luona hoitotädin pojan Myrkky-lehtiä. Oi niitä aikoja :) :haart:

En. Ei kehtaa, kun en kuiteskaan saa jöpötystä kuriin kaikkien houkutusten keskellä.

Aijaa. Bodypumpissa oli kerran niin :kuola: äijä ettei omasta tekemisestä meinannut tulla mitään. Olin vielä sijoittautunut strategisesti juuri sen taakse, oli kiva pylly :)

ei mul oo duunis konetta :D Mut ku en kato käytä telkkaria ku max. tunnin kuukaudessa ni kaikki löysä aika menee koneella.. Ja oon vitun nopee kirjottaa ja mul on pieni ADHD ni ei pysty vaan istumaan :D

Aijaa. Bodypumpissa oli kerran niin :kuola: äijä ettei omasta tekemisestä meinannut tulla mitään. Olin vielä sijoittautunut strategisesti juuri sen taakse, oli kiva pylly :)
No hyi, vitun homo.
Muistan kun pienenä (ehkä 5-vuotiaana, juuri lukemaan oppineena) luin hoitotädin luona hoitotädin pojan Myrkky-lehtiä. Oi niitä aikoja :) :haart:
Paras lehti ever.

ei mul oo duunis konetta :D Mut ku en kato käytä telkkaria ku max. tunnin kuukaudessa ni kaikki löysä aika menee koneella.. Ja oon vitun nopee kirjottaa ja mul on pieni ADHD ni ei pysty vaan istumaan :D

Itsekin käytän kaiken vapaa-aikani koneella nyhjäämiseen tai naisten naurattamiseen.. Välillä käyn myös baarissa, ja joskus harvoin salilla.

Mites Fuhrer sun vapaa-aika menee? Noin Pakkiksen ulkopuolella siis.

Back
Ylös Bottom