Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tiistaina näin ekaa kertaa subilla jonku ihan ihme Tony The Rocket-tekstarichatin. Ihan vitun hyvä, tänään tuli kans. En muista koska viimeks olen nauranut niin paljon, mutta ne jätkät vetää niin hyvää settii. "Hyvähän teiän idioottien on lähetellä tänne noita kalliita tekstareita, sit teiän äiskä tulee tänne valittamaan, mut ei hätää, me voiaan vaikka vedellä sitä.":hyper:

Joo ei mulla muuta, jatkakaa.:piis:

Ai, ostitko huuliharpun? Jos joskus tehtäis Muumeista real life -tyylinen elokuva, niin sä voisit pyrkiä näyttelemään Nuuskamuikkusta!

:dance2:

Joo, musta tulis hyvä muikkunen:dance:

Tiistaina näin ekaa kertaa subilla jonku ihan ihme Tony The Rocket-tekstarichatin. Ihan vitun hyvä, tänään tuli kans. En muista koska viimeks olen nauranut niin paljon, mutta ne jätkät vetää niin hyvää settii. "Hyvähän teiän idioottien on lähetellä tänne noita kalliita tekstareita, sit teiän äiskä tulee tänne valittamaan, mut ei hätää, me voiaan vaikka vedellä sitä.":hyper:

Joo ei mulla muuta, jatkakaa.:piis:
Joo, Tony on kyllä eri hauska mies. Tosin kerran muistan jostain juorulehdestä lukeneeni, että hänet oli baarissa pahoinpidelty niin pahasti, että nokka murtui... Kaikki ei varmaan tykkää hänen huumorintajustaan. :D

Edit. Jos siis puhutaan edes samasta ihmisestä... Tätä itse tarkoitin:

503478.jpg

Vittu tää disturbedin uusin on kova :rock:Ollu levy jo ties kuinka kauan, mut ei oo tullu kuunneltua kunnolla.
Taitaa huomen liikkuu kyykys ihan uudet raudat ku saa koneeseen tän ..

Joo, Tony on kyllä eri hauska mies. Tosin kerran muistan jostain juorulehdestä lukeneeni, että hänet oli baarissa pahoinpidelty niin pahasti, että nokka murtui... Kaikki ei varmaan tykkää hänen huumorintajustaan. :D

Edit. Jos siis puhutaan edes samasta ihmisestä... Tätä itse tarkoitin:

503478.jpg

Se oli hyvä kun jätkää alko vähän vituttamaan jossakin soittopeliss kun kukaan ei soittanu:hyper:

aaah ompa raikas olo ny :rolleyes:

.. eile pelattiin jotain irkkuja vastaan poolia :D
mukavia tyyppejä olivat, tosin meleko outo huumorintaju. kokoajan olivat muka kepilla(ei, vaan biliskepillä) huitomassa ja nii villiä läppää lensi että huh huh :kippis1:

Joo meen illalla saunaan ja vetäsen siellä oikein tunteella.

Jos jaksan......

Vielä on kesää jäljellä?

Fuck yeah!!!!:rock:
Paras biisi?

Guitarist of Disturbed: Dan Donegan- Living guitar ledend.

Vittu mitä settiä se pistää ei saatana...

Ihan paska.

EDIT: Vittu että vituttaa. Kaveri soitti että ovat puistossa ryyppäämässä. Kuulemma huomenna sen verran rento päivä töis et voi iha vapaasti mennä sinne krapulas.. meikäpoika menee katolle ja siel ei oo kiva olla krapulassa..

Back
Ylös Bottom